مسئول شورای تخصص بسیج دانشگاه تهران از برگزاری گردهمایی اساتید دانشگاه‌ها با موضوع انقلاب اسلامی و ضرورت‌های عصر حاضر در ۵ مهرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۱۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، حسین قناعتی فوق تخصص و پدر علم اینترونشنال رادیولوژی در کشور و مسئول شورای تخصص بسیج دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سینا با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس از گردهمایی اساتید در سالروز شکست حصر آبادان خبر داد.

 

فوق تخصص اینترونشنال رادیولوژی گفت: این گردهمایی توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفته دفاع مقدس حول موضوع بازشناسی انقلاب و سیر آن تا امروز، انقلاب اسلامی و ضرورت‌های عصر حاضر با سخنرانی یکی از سرداران سپاه برگزار خواهد شد.

 

مسئول شورای تخصص بسیج دانشگاه تهران افزود: این مراسم ۵ مهرماه سال جاری همزمان با سالروز شکست حصر آبادان از ساعت ۳۰: ۱۳ الی ۳۰: ۱۷ در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در تقاطع بلوار کشاورز و خیابان قدس برگزار خواهد شد.

 

مسئول این گردهمایی تصریح کرد: در این گردهمایی علاوه بر تبیین حقایق ناگفته‌های انقلاب، بررسی وضعیت امروز و وظایف قشر تخصصی کشور در قبال انقلاب همچنین با اجرای پنل اساتید دوران دفاع مقدس نیز همراه خواهد بود.


ارسال نظرات