به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار مسئولین بسیج حوزه کارگری الغدیر شاهرود با خانواده شهدا

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسئولین حوزه بسیج کارگری الغدیر و پایگاه شهید بسطامی نیروگاه شاهرود با خانواده شهیدان مهدوی میقان و شیخی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۴۸۱۷۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج کارگری الغدیر و پایگاه شهید بسطامی نیروگاه شاهرود با خانواده شهیدان مالک شیخی و صادق مهدوی میقانی که منتسب به کارکنان نیروگاه شاهرود هستند دیدار کردند.

در این دیدارها که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، حسن لطفی فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: این دیدارها در راستای بزرگداشت مقام شهدا و خانواده های آنان و یادآوری به ما که در مسیر شهدا باید قدم برداریم و فرهنگ آنها را ترویج دهیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و ایستادگی خانواده های آنان است و امروز باید ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم و در این مسیر قدم برداشته و راه آنان را ادامه دهیم.

لطفی خاطر نشان کرد: هر کس در هر مسئولین و جایگاهی که قرار دارد باید بداند که این مسئولیت را به خاطر شهدا دارد و باید به وظیفه خود به خوبی عمل نماید و بداند انحراف از راه شهدا انحراف از اسلام و فرهنگ انقلابی است و باید پاسخگو باشد.

در این دیدارها خانواده شهدا نیز با بیان خاطراتی از شهدا با تاکید بر تداوم راه آنها بر تبعیت از ولایت و پیروی از اسلام در سیره شهدا تصریح کرده و همه را به تبعیت از مسیر شهداذ دعوت کردند.

اهدا لوح و هدیه به خانواده شهدا از دیگر برنامه این دیدارها بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار