خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مراسم رژه:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حقیقت پیروزی یک مسئله ریشه دار است؛ یک مسئله قراردادی نیست. مکتب عدل، عقل و حقیقت در مقابل ظلم قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۲۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در رژه نیروهای نظامی و انتظامی سراسر استان با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: مقدس هفته دفاع مقدس برای ما یک نشان و الگوست که بتوانیم حق و باطل را بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز ما در آزمایش بزرگی قرار گرفته ایم، گفت: در طول تاریخ، بشر در معرض آزمایش بوده و حق پیروز و باطل همیشه دچار شکست بوده است.

وی با طرح این سوال که حقیقت پیروزی چیست؟ افزود: حقیقت پیروزی یک مسئله ریشه دار است؛ یک مسئله قراردادی نیست. عدل یک ضرورت و شناختی معین است و همیشه علم، عدل و حقیقت در مقابل جهل و ظلم پیروز بوده اند.

عبادی با بیان اینکه اگر همه دنیا را سفیانی و نادانان پرکنند ویک لقمان حکیم در مقابل آنها باشد پیروزی با لقمان خواهد بود، عنوان کرد: اگر چهره ای همانند امیر المومنین علی(علیه السلام) در مقابل همه ستمگران جهان باشد پیروزی با عدل علی(علیه السلام) خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تنها مکتبی که حرف برای گفتن دارد مکتب اهل بیت(ع) وامیر المومنین علی(علیه السلام) است، افزود: مکتب عدل، عقل و حقیقت در مقابل ظلم قرار دارد که امروز این همه ظلم و ستم را توسط غرب بخصوص آمریکا مشاهده می کنید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه استکبار جهانی با همه ظلمی که به مردم میکنند روی مغول را در دنیا روسفید کردند، عنوان کرد: آنها کافرند ودر کفرشان هم نفاق دارند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با همه ظلم وکودک کشی که در جهان انجام می دهد دم از حقوق بشر می زند، گفت: امریکا به فرموده امام خمینی(ره) شیطان بزرگ است، کارش در دنیا شیطنت و عهد شکنی و مردم کشی است و دم از دموکراسی می زند.

عبادی خاطرنشان کرد: امریکا با بدعهدی هایش در کشورها دخالت می کند، قتل عام مردم طبق چه قانون بین المللی است اما آمریکاییان در اجرای برنامه های ستمگری هیچ قانونی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: این شیطان بزرگ بر روی مردم بمب خوشه ای می ریزد و زن و کودکان بی گناه را می کشد.

وی با تاکید براینکه چگونه سازمان ملل و شورای امنیت در خصوص این همه کشتار دهن باز نمی کنند، افزود: اگر غرب هر جنایتی را انجام دهد مورد حمایت سازمان بین المللی است اما اگر در ایران یک قاچاقچی اعدام شود دم از حقوق بشر می زنند.

وی با بیان اینکه فریاد حسین(ع) از زبان فرزند عزیزش امام خامنه ای(حفظه الله) به گوش می رسد، گفت: مردم مظلوم بحرین می گویند به ما اجازه یک رأی بدهید اما آن ها را می کشند، در نیجریه، سوریه، افغانستان، لبنان کشتار رخ می دهد، در فلسطین 70سال است که جنایت ها انجام می دهند بعد می گویند تنها کشور دموکراسی در خاورمیانه اسرائیل است!

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: آمریکا با کمک های نظامی خود را تثبیت می کند وگر نه رو به شکست است.

وی با بیان اینکه تنها جمهوری اسلامی ایران در مقابل این کشتار بی رحمانه ایستاده است، گفت: این همه جنایت نشان از قدرت غرب نیست بلکه علامت شکستشان است زیرا آن ها اگر امیدی به بقایشان می داشتند این گونه دست به جنایت و جنون نمی زدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها