خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم در هر جا که حضور پیدا کننند مشکلات کمتری خواهیم داشت، گفت: عامل اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس وحدت و مدیریت دفاعی بود که دشمنان را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۵۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی در بیرجند اظهارداشت: در هشت سال دفاع مقدس همه ابرقدرتها دست به دست هم دادند که کشور را نابود کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت سبب پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس شد و امروزه ما با این رشادتهای رزمندگان و وحدت مردم می توانیم پیروز باشیم.

وی با بیان اینکه سه رکن اصلی سبب پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس شد، افزود: رهبری مقتدر، نیروهای نظامی، امکانات دفاعی و مردم عامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم در هر جا که حضور پیدا کننند مشکلات کمتری خواهیم داشت، عنوان کرد: عامل اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس وحدت و مدیریت دفاعی بود که دشمنان را ناکام گذاشت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تمام توان خود را همانند هشت سال دفاع مقدس به کار ببریم و این وحدت را حفظ کنیم تا پیروز شویم، عنوان کرد: در خراسان جنوبی وحدت مشهود است و ما در ادامه راه انقلاب نیازمند وحدت مردم هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها