خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج گفت:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج گفت: تفکر بسیجی که تبلور اندیشه‌های امام خمینی(ره) بوده، در دوران دفاع مقدس نماد عینی تلازم دین با ملیت بود.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۸۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

حجت الاسلام علی خدامراد مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون اهمیت ارزش های دفاع مقدس با برشمردن مهم ترین راه‌های حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد:حفظ حالات معنوی دفاع مقدس اولین و مهم ترین راه خفظ ارزش های این دورانمی باشد.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ هویت ملی و مذهبی اذعان کرد:ما با تاسی از سفیران عاشورا که حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) می باشند، باید هویت خود را در راستای بازشناسی ارزشهای دفاع مقدس و حفظ روحیه جهاد گری و شهادت طلبی، حفظ کنیم چرا که در غیر این صورت دچار فرسودگی خواهیم شد.

خدامراد یکی از بهترین راه های نشر ارزش های دفاع مقدس را تدوین تذکره شهداء، تعلیم و تفسیر وصیت ها، تفهیم پیام ها و انتظارات شهداء به نسل حاضر دانست.

وی به نقش دستاوردهای دفاع مقدس در تثبیت هویت ملی اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های ملی، باز شناسی هویت ملی و اقتدار کشور در دنیا میتواند در این زمینه راهگشا و کارآمد باشد.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه  ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در پایان تبیین کرد: تفکر بسیجی که تبلور اندیشه امام خمینی (ره)بوده است، در دوران دفاع مقدس نماد عینی تلازم دین با ملیت بود.، این راهکار امروز نیز می‌‍تواند در برابر تمام تهاجمات دشمن به کار گرفته شود چرا که در سخت ترین دوران‌ها تجربه شده و همواره در تمامی مراحل به خوبی امتخان خود را پس داده است.

5002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها