فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازمه رفع تهدیدهای نظامی اقتدار نیروهای نظامی است و همین اقتدار موجب ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

سردار یدالله بوعلی صبح امروز در آیین رژه دفاع مقدس که در میدان عدل شهر یاسوج و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین جمع کثیری از مردم برگزار شد اظهار کرد: امروز آن چه بعد از هشت سال دفاع مقدس می‌توانیم به آن اقرار کنیم این بود که بر اساس آن چه قرآن وعده داده بود باور داشتیم و در میدان عمل حاضر شدیم

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دفاع مقدس مبتنی بر آن چه خداوند در قرآن فرموده و آن چه از لسان پیامبر و امامان بیان شده بود، است و ارزش هشت سال دفاع مقدس همین است.

فرمانده ارشد نظامی استان گفت: وقتی امام راحل فرمودند ما ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم بر همین اساس است که دست خداوند بالاتر از هر چیزی است.

وی گفت: پیروزی ما در جنگ مدیون عنایت و توجه خداوند و توان و نیت رزمندگان ولایتمدار ما در جنگ هشت ساله است.

بوعلی تصریح کرد: امام فرمودند جنگ ریشه‌های انقلاب ما را محکم کرد و در جنگ هشت ساله حس برادری در نهاد یک به یک مردم وجود داشت.

فرمانده سپاه با اشاره به سخنان فرمانده کل قوا افزود: مقام معظم رهبری گفتند ملت ما امیدوارانه در برابر دشمنان ایستاده است و اگر پای این بیفتد تا آخرین قطره خون خواهیم ایستاد.

وی عنوان کرد: لازمه رفع تهدیدهای نظامی اقتدار نیروهای نظامی است و همین اقتدار موجب ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی به مبارزه علیه دشمن در خارج از مرزها اشاره کرد و گفت: اگر در خارج از مرزها جلوی دشمنان ایستادگی نکنیم باید در داخل کشور با آن‌ها مبارزه کنیم.

فرمانده سپاه فتح گفت: امروز شاهد اقتدار و اعلام آمادگی نیروهای مسلح هستیم و همین ما را از سایرین متمایز می‌کند.

بوعلی تصریح کرد: بسیجیان و نیروهای مسلح استان که در طول هشت سال دفاع مقدس و در تمام زمینه‌ها که به حضورشان احتیاج بود پیشقدم بودند آمادگی خود را تا سرحد جان و تا آخرین قطره اعلام می‌کنند که از حریم اسلام در هر نقطه جهان دفاع کنند. 

وی در ادامه گفت: زمینه پیشرفت انقلاب اسلامی داشتن نیروهای نظامی است.

ارسال نظرات