رژه ملی نیروهای مسلح برای نخستین بار با حضور یگان‌های پیاده و محمول، رژه هوایی و دریایی در سواحل نیلگون خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۸۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

رژه بزرگ نیروهای مسلح با حضور یگان‌های پیاده و محمول و همچنین رژه هوایی و دریایی مشترک سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی با حضور مسئولان لشکری و مسئولان استان هرمزگان در بلوار ساحلی شهر بندرعباس آغاز شد.

در این مراسم که برای نخستین بار و با تدبیر حکیمانه فرمانده کل قوا در پاسخ به یاوه گویی آمریکا به صورت ملی در حال انجام است، سردار غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران، امیر موسوی، جانشین ارتش، امیردریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار یاوری از سپاه، سردار مومنی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی حضور دارند.

آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، دکتر جاسم جادری، استاندار هرمزگان، اعضای شورای اداری استان و جمعیت انبوهی از مردم نیز در این مراسم ملی حاضر شده اند.

در ابتدای این مراسم، سردار غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا سخنرانی کرد و سپس یگان های پیاده و محمول رژه خود را از مقابل جایگاه آغاز کردند و همزمان نیز رژه هوایی انجام شد؛ رژه بزرگ دریایی پایان بخش این مراسم خواهد بود.

ارسال نظرات