به مناسبت هفته دفاع مقدس

رژه نیروهای مسلح در بروجرد برگزار شد

رژه نیروهای مسلح بروجرد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان تختی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۲۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان :فرمانده پادگان مهندسی بروجرد روز چهارشنبه در این آیین با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ایران اسلامی گفت: استکبار باید بداند هر تعرضی به مرزهای سرزمینی و دینی ایران،پاسخی کوبنده خواهد داشت.

امیر سرتیپ اکبر زراوه افزود: در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح هیچ دشمنی جرات تجاوز به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: 49 هزار شهید ارتش و جانبازان، ایثارگران و آزادگان در این روز مردانه وارد عمل شدند و پاسخ مثبتی به تدبیر امام خمینی(ره) دادند.
امیر زراوه افزود: فرزندان غیور ملت ایران اسلامی با روحیه ایثار و شهادت افتخار آفریدند و باعث پیروزی شدند.
وی افزود: دفاع مقدس تقابل دو اندیشه حق و باطل است زیرا دست رژیم بعث عراق از آستین امریکا و اسراییل بیرون آمد
و در نهایت افکار و آرمان امام(ره) با همراهی ملت ولایتمدار انقلاب پیروزی را رقم زد وی گفت: اندیشه باطل از ابتدای انقلاب با توطئه ها و ترفندهای فراوان می خواست انقلاب را شکست دهد و خط جریان انقلاب را تغییر دهد.
فرمانده پادگان مهندسی بروجرد گفت: توکل به نصرت الهی و ایمان به خدای ملت ایران در مقابل قدرت مالی و تسلیحات مدرن جبهه باطل پیروز شد و دشمن شکست خورد.
امیر زراوه افزود: جهانیان ازهمدلی و انسجام ملت ایران در دوران دفاع مقدس متعجب ماندند وکسانی که زیاده خواه هستند و گزینه روی میز آنان حمله نظامی است اگر اشتباه کنند انسجام نیروهای مسلح تحرکات آنان را در نطفه خفه خواهند کرد.
به گزارش ایرنا در آیین رژه، یگان های پیاده و موتوری نیروهای مسلح مستقر در شهرستان بروجرد از جمله پادگان مهندسی ارتش جمهوری اسلامی، تیپ 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج اقتدار و صلابت خود را با شکوه خاصی به نمایش گذاشتند و از مقابل کلام الله مجید و جایگاه ویژه مسئولان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات بروجرد رژه رفتند.
در آیین رژه نیروهای مسلح امام جمعه و فرماندار بروجرد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم بروجرد حضور داشتند
ارسال نظرات
آخرین اخبار