خبرهای داغ:
امیر رضایی اذعان کرد: دفاع مقدس یاد آور حماسه های در خشان فرزندان شما در برابر استکبار و استعمارگران دنیا بود و ما در این راه تا آخرین نفس در کنار برادران در سپاه و بسیج و نیروی انتظامی از منافع ملی تحت امر ولایت دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۳۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، امیر رضایی فرمانده ارشد نزاجا در استان های قزوین و زنجان  در مراسم رژه نیروهای مسلح ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان و تمامی پرسنل نیروهای مسلح و خصوصا لشکر 16 زرهی و تیپ 116 پیاده مکانیزه مستقل شهید صفوی گفت: دفاع مقدس یاد آور حماسه های درخشان فرزندان شما در برابر استکبار و استعمارگران دنیا بود.

وی اذعان کرد: ما در این راه تا آخرین نفس در کنار برادران در سپاه و بسیج و نیروی انتظامی، از منافع ملی تحت امر ولایت دفاع خواهیم کرد.

رضایی ادامه داد: امروز دفاع پاک ما از تمام مرزهای عقیدتی و انقلابی خود ادامه خواهد داشت؛ در گذشته  شما ملت ایران  اسلامی  پشتیبان نیروهای مسلح بودید و توانستیم با دفاع مقدس از حریم و کیان ایران اسلامی  حفاظت کنیم  و امروز ما با  تکیه بر  نیروی عظیم ملت  و مردم  در برابر هر تهدیدی علیه منافع ملی  خواهیم ایستاد.

وی تبیین کرد: امروز فرزندان شما در نیروهای مسلح با ارتقا سطح آموزش و تجهیز  و به روز رسانی ادوات نظامی و پشتیبانی  عمیقا به دنبال حفظ آمادگی و افزایش توان نظامی  برای حراست از ایران اسلامی و منافع خود در سرتاسر دنیا هستیم.

رضایی در بخش پایانی تبیین کرد: برای اقامه عدل و  مقابله با چالش ها  با حمایت های مردمی  و هدایت های امام گونه فرمانده کل قوا امام خامنه ای آماده جانفشانی هستیم و برای ما هنوز  دفاع ادامه دارد و تا ابد آماده ایم.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها