فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به اقتدار نظامی و تسلیحاتی کشور گفت: این اقتدار نظامی ضامن توسعه و امنیت پایدار کشور بوده و باید در جهت تقویت آن تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۸۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

سرگرد پاسدار علی محمدی در مراسم بزرگداشت 31 شهریور در لنده با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی استکبارستیز و حامی مظلومان بوده که دشمنان اسلام تاب و تحمل وجود آن را نداشته و ندارند.

وی افزود: جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس راهی بوده که دشمنان برای جلوگیری از گسترش نظام اسلامی ایران برگزیدند و با علم کردن رژیم بعث و صدام در مقابل ایران می‌خواستند مانع رشد و ترقی این نظام شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: حضور به موقع بسیجیان و نظامیان و گروه‌های مختلف مردمی در عرصه دفاع مقدس تمام نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

محمدی یادآور شد: موفقیت‌های امروز نظام در عرصه داخلی و بین‌المللی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس و اقتدار ملی و نظامی کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده ادامه داد: با وجود اقتدار کامل نظام نباید خود را غنی بدانیم و در راستای تقویت پایه‌های نظامی و تسلیحاتی کشور یکی پس از دیگری تلاش کنیم.

ارسال نظرات