دبیر قرارگاه راهیان نور دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمدگفت :اردوهای راهیان نور استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تقابل کنگره ملی شهدا استان و هماهنگی با قرارگاه راهیان نور کشور از 22 مهر95 آغاز می شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۰۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزی آموزش و پرورش با حضور فرمانده قرارگاه سردار بوعلی و جانشین قرارگاه مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان ها و فرماندهان نواحی ،اردویی معاونت بهداشت و درمان ،حفظ آثار ،بسیج طلاب و سایر اعضا برگزار شد.

این جلسه با همت مسئول اردویی سپاه فتح و بسیج دانش آموزی به منظور آسیب شناسی ،تعامل،هماهنگی و رفع نقص اردوهای راهیان نور سال 94 و همچنین تدابیر و ابلاغ نامه های راهیان نور سال 95 در سالن شهید شوشتری سپاه فتح برگزار شد.

سرهنگ محمد لطیف ارجمند دبیر جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزی استان در این نشست گفت: اعزام راهیان نور سال 95 سراسر کشور 10 مهر 95 با رمز یا فاطمه معصومه (س)از شهر قم و به صورت نمادین از سایر استانها انجام می گرد،که استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تقابل کنگره ملی شهدا استان و هماهنگی با قرارگاه راهیان نور کشور از 22 مهر 95 آغاز می شود و جامعه هدف دانش آموزان پایه نهم و دهم و کسانی که از پایه دوازدهم تا کنون به مناطق راهیان نور اعزام نشده اندخواهد بود.

مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویر احمد گفت:کار اعزام استانی برای 9 هزار 173 دانش آموز بعلاوه 60 دانش آموز از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و مدارس خاص و استعداد درخشان و اتحادیه های انجمن اسلامی دانش آموزان در حال انجام است.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان نیز گفت: راهیان نور با حضور مربی و راوی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب بویژه شلمچه – خرمشهر –فکه –اروند در اردوی سه روزه دیدن می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم گفت :در دوسال اخیر استان در برگزاری واجرای راهیان نور بعنوان استان برتر کشورانتخاب شدند.

هادی زارع پور بر برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای استان اشاره کرد وگفت : بخش دانش آموزی این اجلاسیه در 12مهرماه وبامحوریت 464دانش آموز شهید برگزار می شود .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیزگفت: راهیان نور برای دانش آموزان 13 شهرستان و منطقه وبر اساس برنامه زمانبندی از مهر ماه تا اسفند ماه 95 است ونسبت به سال گذشته 600 نفر افزایش دارد.

بهاءالدین ملک حسینی افزود: برای برگزاری این اردو در سال گذشته کمیته های پشتیبانی شهرستان ها ومناطق ارزیابی می شوند.

ارسال نظرات