خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: دفاع مقدس شناسنامه همه ملت ایران است و متعلق به فرد و یا گروه خاصی نیست.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۱۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آوازی فرمانده ناحیه بسیج سپاه خوسف در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: حماسه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نمایشگر ظرفیت های انسانی مردم این سرزمین خدایی ای است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس شناسنامه همه ما است و متعلق به فرد و یا گروه خاصی نیست ادامه داد: همه ملت ما باید رشادت ها و سختی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را پاس داشته و آن را به نسل آینده منتقل کنند.

وی اظهار داشت: ملت ایران باید دشمن خارجی و عوامل داخلی خود را بشناسد که چطور ناجوانمردانه سعی در به مخاطره انداختن موجودیت نظام را داشتند.

آوازی افزود: امروز وظیفه ما بسیار سنگین است و باید حواسمان را به خوبی جمع کنیم و همواره به توصیه های رهبر معظم انقلاب گوش داده و روحیه ایستادگی و ایثارگری را در خود و جامعه تقویت کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان خوسف با برشمردن برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان خوسف مهمترین این برنامه ها را مراسم رژه 31 شهریور گردان های بسیج در مرکز شهرستان، برگزاری یادواره آبروی کوچه ها، افتخار محله در مرکز بخش ماژان،پیاده روی خانوادگی، ویزیت رایگان در روستاها و افتتاح 6پایگاه بسیج و دو ساختمان اداری در شهرستان اعلام کرد.

وی همچنین از رزمندگان شهرستان خوسف نیز جهت تکمیل بانک اطلاعات رزمندگان دعوت به همکاری کرد و خواستار حضور رزمندگان در پایگاه های بسیج و تکمیل اطلاعاتشان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها