استاندار اردبیل در رژه 31 شهریور:
امروز در عرصه های مختلف به اقتدار و قدرت عظیمی دست یافته ایم و از لحاظ امنیت، نام و پرچم کشور ایران در دنیا به اهتزاز در آمده که همه این دستاوردها در سایه تلاش نیروهای مسلح به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس رژه 31 شهریور همزمان با سراسر کشور در اردبیل اجرا شد.

استاندار اردبیل در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس افتخاری بزرگی را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند و ما امروز، بویژه نسل های جوان موظفیم تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنیم.

دکتر مجید خدابخش تصیرح کرد: ایران اسلامی بی نظیر ترین پیروزی را در طول تاریخ به نام خود ثبت کرده است و در مدت زمان دوران جنگ تحمیلی بر علیه کشورمان، غیورمردان ایرانی جهت دفاع از آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند که لازم است فرهنگ شهادت و ایثارگری به نسل های بعدی منتقل شود.

 

وی افزود: به برکت خون شهدا، امروز در عرصه های مختلف به اقتدار و قدرت عظیمی دست یافته ایم و از لحاظ امنیت، نام و پرچم کشور ایران در دنیا به اهتزاز در آمده که همه این دستاوردها در سایه تلاش نیروهای مسلح به وجود آمده است.

استاندار اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 200 هزار شهید والامقام در دوران 8 سال دفاع مقدس جان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند و به خاطر این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها ایران به یک قدرت بین‌المللی در دنیا تبدیل شده‌ و با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری روز به روز بر اقتدار و عظمت کشورمان افزوده می شود.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات