خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک از اجرای 52 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۴۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

حمزه برین صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اجرای 52 برنامه در شهرستان آبیک برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده که از این تعداد، 45 عنوان برنامه از سوی بسیج و مابقی توسط دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: از سوی بسیجیان در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج به اجرا درمی‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: از جمله برنامه‌های بسیج در هفته دفاع مقدس می‌توان به برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور هادیان سیاسی کشور، برپایی نمایشگاه، همایش پیاده‌روی، شب خاطره، کوهپیمایی، ویزیت رایگان در روستاهای محروم بخش بشاریات، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مؤثر در شهرستان غیره اشاره کرد.

برین اضافه کرد: از مسؤولان شهرستان آبیک انتظار داریم با استفاده از ظرفیت سخنرانان شهرستانی، استانی و کشوری به نحو شایسته در تبیین جایگاه و نقش دفاع مقدس در پیشبرد اهداف دفاع مقدس برای خود و کارکنان ادارات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به این باور برسند که دفاع مقدس جهاد کبیر است گرچه ظاهر دفاع مقدس را در جهاد اصغر و مسلحانه می‌بینیم.

این مسئول بیان کرد: جهاد اکبر زمانی در انسان شکل می‌گیرد که با تعلقات دنیوی و خواهش‌های نفسانی مبارزه کنیم تا زمینه حضور در جهاد اصغر فراهم شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در برابر خواسته‌های دشمن ایستادگی کردند و با گفتن «نه» به دشمن خواسته‌های آن‌ها را به زمین زدند.

برین ادامه داد: با تقویت باورها و اعتقاد به راه انقلاب و منش رهبری باید به صورت عملی ثابت کنیم که در مسیر نظام هستیم.

وی اضافه کرد: نمی‌توانیم بگوییم دشمن، دشمن است ولی در عمل زیر بار خواسته‌های دشمن برویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: پذیرش توافق FATF در مسیر دفاع مقدس، مبارزه با ظلم و استکبار، تفکر لیبرالی و صهیونیستی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اذعان کرد: تضعیف نیروهای مسلح و دست برداشتن از توان نظامی و دفاعی در منطقه و جهان که از سوی غیور مردان دفاع مقدس ایجاد شده در مسیر جریان دفاع مقدس و جبهه حق‌طلبی نیست.

برین افزود: کوتاه آمدن در برابر خواسته‌های دشمنان به بهانه اصلاح رفاه، آسایش و اقتصاد در مسیر مجاهدانه ایثارگران دفاع مقدس قرار ندارد.

وی ادامه داد: اشرافی‌گری، تجمل و چسبیدن به جایگاه‌های زر، زور و قدرت نمی‌تواند در مسیر تفکر دفاع مقدس قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها