خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس سال جاری بیش از 150 برنامه در شهرستان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۶۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس این ناحیه ضمن گرامی‌داشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت یادآوری حساسیت شرایط و اهمیت مراقبت از دشمن است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به‌ عنوان سپر امنیت‌آفرین برای کشور و نسل جوان در گذرگاه‌های سخت و پر خطر زمانه اکسیر معجزه‌گری است که خواهد توانست ضمن حفظ آمادگی همه‌جانبه ملی، مانع هرگونه غفلت راهبردی برابر راهبردها و نقشه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی و پیاده‌نظام داخلی آن شود.

وی خاطر نشان کرد: دفاع 8 ساله عموم ملت ايران نشان از شجاعت و غيرت مردمي است که با صلابت مثال زدني و مجاهدت خالصانه و با قامتي استوار در برابر ائتلاف کفر و ظلم و نفاق ايستادند و از انقلاب و ايران اسلامي دفاع کردند.

والدی یادآور شد: امروز ايران اسلامی به بركت خون پاك اين شهيدان و مجاهدت ايثارگران همچون نگينی درخشان در جهان می‌درخشند و نور معنويت حاصل از انقلاب اسلامی و آرمان‌های رفيع امام راحل (ره) در جهان در حال انتشار است.

این مسئول تصریح کرد: اگر امروز می‌خواهیم اقتدارمان حفظ شود باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

والدی ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: بیش از 150 برنامه در هفته دفاع مقدس به اجرا در می‌آید که شروع آن با انجام رژه بسیجیان این ناحیه در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در روز 31 شهریورماه است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ابراز کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج تابعه برنامه‌های متنوعی از قبیل یادواره‌های شهداء، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، غبار روبی گلزار شهداء، مسابقات فرهنگی، دیدار با امام جمعه، دیدار از خانواده‌های شهداء و غیره را اجراء خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین افزود: از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس افتتاح سوله چند منظوره صالحین حوزه امام خامنه ای(مدظله العالی) اقبال شرقی، کلنگ زنی ستاد سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در شهر اقبالیه، کلنگ زنی یادمان شهدای گمنام شهر اقبالیه می باشد.

والدی گفت: بازسازی واقعه بزرگ تاریخی غدیر نیز به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، ادارات، نهادها و سازمان‌های فرهنگی شهرستان و شورای اسلامی و شهرداری محمودآبادنمونه روز دوشنبه 29 شهریور ماه ساعت 17در شهر محمودآبادنمونه برگزار شد که الحمدالله با استقبال بی‌نظیر مردم همراه بود.

وی در خاتمه عنوان کرد: در شروع ماه مهر، زنگ مقاومت در سراسر مدارس حوزه استحفاظی زده خواهد شد و همچنین روز جمعه 2/7/95 پیاده روی خانوادگی در شهر اقبالیه برگزار خواهد گردید.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها