فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه بر مقوله مهم امنیت تاکید جدی داشتند تصریح کرد: آرامش امروز در کشور مرهون امنیت داخلی و خارجی ایجاد شده توسط نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۹۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه محور تمام توانمندی‌های نیروهای مسلح در تقویت روحیه انقلابی از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است، گفت: میل به دنیا و دوری از تجملات انسان را از انقلابی گری دور می‌کند.

بابایی ضمن بیان اینکه وظیفه سپاهیان و نیروهای مسلح در حفظ دستاوردهای انقلاب و حفظ امنیت داخلی و خارجی کشور از سوی معظم له بیشتر تاکید شده است، افزود: مذاکره با آمریکا تاکنون با ایران نتایجی نداشته و برای کشور و مردم مطلوب نبوده است.

سردار بابایی با بیان اینکه فعالیت فرهنگی و اجتماعی از سوی بسیج از افتخارات عصر حاضر سپاهیان است افزود: رزمندگان و سربازان نظام اسلامی به خود می بالند که در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به شهادت برسند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح افزود: رهبری در این دیدار به اهمیت نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی اشاره داشتند و اکنون برخی افراد در داخل صبحت‌هایی در تضعیف نیروهای امنیت و مسلح کشور بیان می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه ایشان در این دیدار بر مقوله مهم امنیت تاکید جدی داشتند تصریح کرد: آرامش امروز در کشور مرهون امنیت داخلی و خارجی ایجاد شده توسط نیروهای مسلح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها