مسئول سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان
سرهنگ پاسدار فدایی در گردهمایی مسئول و مدیران عقیدتی نظارت حوزه ها و اقشار بسیج شاهرود گفت: جریان انقلاب با ولایت زنده است و اگر ولایت را بگیریم دیگر از انقلاب چیزی باقی نمی ماند.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۹۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا فدایی در گردهمایی مسئولین و مدیران عقیدتی نظارت حوزه ها و اقشار بسیج حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه اقتدار امروز ما به برکت ولایت و قدرت نظامی است اظهار کرد: مدیریت رهبری و بازدارندگی نظامی نظام ماست که ایران اسلامی با اقتدار در این منطقه سراسر جنگ و خونریزی با ثبات و مقتدر ایستاده است.

وی افزود: ما باید تاریخ معاصر انقلاب اسلامی و تاریخ 1400 ساله اسلام را مطالعه کنیم تا آنچه در تاریخ اتفاق افتاده تکرار نشود و به فرموده قرآن بیان این عبرت های تاریخی برای درس گرفتن است تا دچار این اتفاقات نشویم.

فدایی تنها راه نجات کشور از طوفان های پیش رو را وحدت بیان کرد و گفت: با وحدت زیر پرچم ولایت می توان از گذرگاه های خطر عبور کرد و خود را حفظ کنیم و رهبری نیز بارها در این مورد هشدار داده اند که اگر مراقب نباشیم از دشمن سیلی محکمی خواهیم خورد و در تاریخ کم از این سیلی ها نخورده ایم.

وی تصریح کرد: اعتماد به انگلیس در نهضت مشروطه باعث شد تا آیت الله نوری بر دار شود و نوه اش به پایکوبی بپردازد و اعتماد به آمریکا سبب شد تا شوروی از هم فروبپاشد و امروز باید بسیار مراقب باشیم و به خصوص خواص ما باید آگاه و هوشیار و بصیرت داشته باشند.

مسئول سیاسی سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: امروز جریان سیدصادق شیرازی،سازمان مجاهدین انقلاب و وهابیت و خواص بی بصیرت و آمریکا و ایادی آنها همه بر علیه انقلاب بسیج شده اند و تنها راه مقابله با این دشمنی ها وحدت جریان های انقلابی و ارزشی و آحاد مردم است که می تواند توطئه ها را خنثی نماید.

وی ادامه داد: ما امروز در پیچ تاریخی قرار داریم و باید با مدیریت رهبری و وحدت ایت پیچ را عبور کنیم تا در مسیر هموار قرار گیریم و اگر اینگونه شود مشکلات فراوانی پیش روست.

فدایی اضافه کرد: گفتمان آمریکا در برجام ما را بازی داد و امروز نیز در منطقه می خواهند ما را بازی دهند و نیروی پیاده در یمن و سوریه مستقر و کار را یکسره نمایند چرا که امروز مرزهای ایران اسلامی در سوریه و یمن است و آنها بسیار از این موضوع وحشت دارند.

وی تاکید کرد: جریان انقلاب با ولایت زنده است و اگر ولایت را بگیریم دیگر از انقلاب چیزی باقی نمی ماند.

در این گردهمایی پرسش و پاسخ پیرامون مسائل سیاسی روز نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها