خبرهای داغ:
در آغازین روز هفته دفاع مقدس

برگزاری رژه نیروهای مسلح در شاهرود+عکس

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در اولین روز این هفته رژه نیروهای مسلح شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح شهرستان شاهرود در مقابل کلام الله مجید و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و مسئولین استانی و شهرستانی در میدان ولایت شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود شاهرود از مقابل کلام الله مجید و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری در میدان ولایت شاهرود رژه رفتند.

در این مراسم سرهنگ کریم چشک معاون قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاوز ذوالفقار با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در داخل و خارج از کشور اظهار کرد: هفاه دفاع مقدس یادآور دلاورمردیهای مردان مردی است که با دست خالی در مقابل دنیا ایستادند و خم به ابرو نیاورده و تسلیم نشدند و امروز که ایران اسلامی در اوج قدرت دفاعی و نظامی است حتی دشمن فکر حمله به ایران را در سر ندارد و جرات آن را هم ندارد.

امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در آن دوران اظهار کرد: امروز جنگ ما با استکبار جهانی جنگ اعتقادی و مکتبی است و دشمنان با نامید شدن از جنگ سراغ نفوذ فرهنگی رفته اند و همه باید در این زمینه هوشیار باشند و فعالیت کنند.

حجت الاسلام عباس امینی افزود: دفاع مقدس به ما آموخت با دست خالی اما با ایمان و توکل و باور و وحدت و شجاعت می توان دشمن تا دندان مسلح را به زانو در آورد و ما امروز نیاز داریم فرهنگ دفاع مقدس که آمیخته با معنویت و ایمان و ایستادگی است را به جوانان خود منتقل کنیم.

در ابتدای این برنامه مسئولین شهرستان و نهادهای نظامی و انتظامی از میدان سان دیده و به نماد شهدا ادای احترام نمودند و گروه اجرای نمایش رزمی نیز به شکستن اجسام و برنامه های رزمی نمایشی پرداختند.

 
 عکاس: حمیدرضا ناظمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها