خبرهای داغ:
ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران عنوان کرد؛
ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: 31 شهریور بزرگترین نقطه عطف برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۱۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مهدی معمارباشی، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار شهید گلستان و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: 31 شهریور بزرگترین نقطه عطف برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی افزود: 8 سال دفاع مقدس برشی از تاریخ ملتی است که با تکیه بر باورهای دینی و ملی خویش پایداری و استقامت را نهادینه وجود خویش ساخته و با الگوپذیری از اسوه هایش مرگ در سایه شرف و عظت و شناور شدن در خون را بر زندگی مذلت بار ستم ترجیح داده است.

ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران اظهارداشت: 8 سال دفاع مقدس سرشار از خاطرات بزرگ مردمانی است که در سایه سار وحدت ملی خویش و در کنار ولی فقیه زمان خود به مبارزه حق علیه باطل رفتند و عزت و آزادگی را از نهضت سرخ اباابدالحسین در عمل به اثبات رساندند واز خون پاکشان گذشتند تا امروز استقلال اوج بالندگی و سرافرازی را برای کشور به ارمغان آوردند.

معمارباشی تصریح کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس مردان و زنان با هیچ در مقابل دنیای استکبار ایستادگی و رهبر خود را تنها نگذاشتند و لحظه ای از آرمان های خود نگذشتند و به خوبی از آن دفاع کردند.

 ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: اگر امروز افتخار و سربلندی و سرافرازی برای کشور رهنمون گردیده به خاطر جانفشانی هایی است که در آن روزگار صورت گرفته است.

وی افزود: گرامیداشت 31 شهریور بهانه ای است تا مردم ایران تاریخ پرافتخار خود را به فراموشی نسپارند و گذر زمان یاد و خاطره این دلاوری ها ومردانگی های مردان و شیرزنی زنان این دیار را در دل خود حفظ کند و نسل حاضر این دیار بدانند که حماسه آنان یعنی شهیدان شیرودی، فکوری، همت، کاوه و سایر شهیدان این دیار است که تا ابد جاویدان خواهند ماند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها