خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

31 شهریور، روز به رخ کشاندن اقتدار نظامی نیروهای مسلح به دشمن است

کد خبر: ۸۷۴۸۶۵۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در حاشیه مراسم رژه 31 شهریور در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: 31 شهریور نمایشگر اقتدار نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

 وی این روز را یادآور ایثار، رزمندگی، شهادت و آزادگی رزمندگان دوران دفاع مقدس خواند و گفت: 31 شهریور، روز به رخ کشاندن اقتدار نظامی نیروهای مسلح و میزان آمادگی نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و تسهیلات به دشمن است که مایه امید و امیدواری مردم کشور و یاد آور درسی بزرگ برای دشمنان اسلام می باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: دشمن به واسطه برآوردهایی که از ما دارد میزان آمادگی ما را برای مقابله با دشمنان و نظام سلطه زیر نظر خواهد داشت و این افتخاری برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می باشد که در چنین روزی که یاداور رزمایش ها، رزمندگی ها و ایثار ملت شهید پرور ماست این رژه برگزار می شود..

وی دفاع مقدس را گنجینه ای با ارزش و یک تاریخ پر افتخار برای جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: دفاع مقدس یک فرهنگ است و ارزش‌های دفاع مقدس ارزش‌های مردمی و ملی می باشد و این هشت سال به نتیجه نمی‌رسید مگر در سایه حضور مردم، رهبری حکیمانه امام راحل و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: سی و ششمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور ایامی است که دشمن بعثی با وجود حمایت‌های استکبار جهانی در نبردی نابرابر قصد حذف انقلاب نوپا و شکوهمند ایران اسلامی را داشت.

سردار صادقی خاطرنشان کرد: در چنینن روزی با نصرت و یاری الهی و رهبری پیامبرگونه امام راحل و رشادت، ایثار و مقاومت فرزندان خداجوی این مرز و بوم اندیشه پلید و شوم ستیزه‌جویان و تجاوزگران را زدوده و محو کردیم و اذهان مردم دنیا را در حقانیت امت قهرمان ایران اسلامی به اثبات رساندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار