خبرهای داغ:
ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: امروز تسلیحات قدیمی ما بهینه شده و با استفاده از توان داخلی و صنعت بومی سلاح‌های جدیدی در کشور ساخته شده و بُرد سلاح‌های کشور افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۵۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، ، امیر رضا جهادی ارسی پیش‌از‌ظهر امروز در مراسم رژه 31 شهریور به مناسبت هفته دفاع با اشاره به آیات قرآن کریم درباره ضرورت حفظ توان نظامی مسلمانان اظهار داشت: دفاع‌مقدس و خاطرات این دوران گنجینه تمام‌نشدنی بوده که در آن گوهرهایی وجود دارد که با شناسایی این گوهرها می‌توان برای اداره کشور استفاده کرد.

وی دوران دفاع مقدس را یک سرمایه گران‌بها دانست و افزود: استکبار جهانی در رسانه‌های وابسته خود زمزمه‌هایی را سر داده‌اند که نیروهای مسلح محدود شوند اما ما به کمک الهی در حال تقویت خود هستیم. نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پشت سر رهبر انقلاب قدم برمی‌دارند و برای اقتدار نیروهای مسلح تلاش می‌کنند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد ادامه داد: تسلیحات قدیمی ما بهینه شده و با استفاده از توان داخلی و صنعت بومی توانسته‌ایم سلاح‌های جدیدی را بسازیم و روز به روز بر بُرد سلاح‌های خود می‌افزایم؛راهبرد ما یک راهبرد دفاعی – تهاجمی است و اگر دشمن قصد تعرض داشته باشد، آن را در خاک خودش دنبال کرده و شکست را بر آنان تحمیل می‌کنیم.

به گزارش بسیج، رژه 31 شهریور همزمان با سراسر کشور در میدان ارتش اصفهان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، استاندار اصفهان، جمعی از سرداران و امیران سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و با حضور خانواده شهدا برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه پیاده و موتوری ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، گروهان نمونه غواص لشکر 14 امام حسین(ع)، یگان امنیتی حضرت ابوالفضل(ع) و ذوالفقار از جلوی جایگاه عبور کردند و تعدادی از چتربازان تیپ 55 هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرای برنامه پرداختند.

همچنین سامانه راداری مطلع فجر، سامانه پدافند موشکی صاعقه، موشک صیاد، سامانه پدافند موشکی ذوالفقار، نفربر ذوالجناح، راکت‌انداز زلزال، خودرو رفع آلودگی درخش 6، انواع موشک‌اندازها و تانک بازسازی شده T72 در حضور پرشور مردم اصفهان، به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها