به همت پایگاه حزب الله شاهرود

برگزاری اردوی تفریحی و زیارتی بسیجیان در امامزاده قطری شاهرود

به همت پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) اردوی تفریحی و زیارتی بسیجیان در امامزاده محمد سراوین قطری شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اردوی تفریحی و زیارتی بسیجیان عضو حلقه های صالحین پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در امامزاده محمد قطری شاهرود برگزار شد.

در این برنامه تفریحی و زیارتی یک روزه ، علاوه بر برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و زیارت امامزاده، حلقه صالحین نوجوانان و جوانان با موضوع دفاع مقدس و عیدغدیرخم برگزار شد.

علی اکبری فرمانده پایگاه حزب الله در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: هدف از برگزاری این اردو تقدیر و تشویق اعضا فعال پایگاه که در حلقه های صالحین و برنامه های پایگاه حضور فعال دارند و حفظ و انسجام نیروهای بسیجی فعال پایگاه بوده است.

وی افزود: علاوه بر این اردو برنامه های فرهنگی و آموزشی برای اعضا پایگاه اجرا می شود که از آن جمله می توان به برگزاری کلاس های آموزش رایانه و همچنین قرآن و برگزاری برنامه شب های قرآنی در شب های چهار شنبه در پارک شهرک امینیان اشاره کرد که مورد استقبال بسیجیان و خانواده های آنان قرار گرفته است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار