خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در هفته دفاع مقدس از اجرای برنامه‌های کلیشه‌ای پرهیز و برنامه‌های این هفته با محوریت شهدای مدافع حرم اجرایی شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۸۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
میرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقد استان فارس گزارشی از عملکرد خود به سردار سید هاشم غیاثی ارائه داد و از برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس گفت.

سردار سیّد هاشم غیاثی در این جلسه اظهار داشت: سپاه و سایر اداره‌ها و نهادهای مرتبط در راستای هم کار می‌کنند و جدای هم نیستند پس فعالیت‌ها باید به شکلی انجام شود تا خروجی کار، شهدا محور باشد.

وی با اشاره به اهمیت حضور در جبهه جنگ نرم گفت: باید تفکرات شهدا در جامعه معرفی و مطرح شود و اداره حفظ آثار که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند این را محور فعالیت‌های خود قرار دهد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بیشتر اقدامات کلیشه‌ای است که باید از آن خارج شد و در سایه یک اتاق فکر و در نظر گرفتن شرایط و ظرفیت‌های استان به سوی اقدام‌های فاخر حرکت کرد.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: باید از تجربه‌های دیگر استان‌ها بهره برد و کارها را به سمت کیفی‌سازی و اثربخشی سوق داد و این نیازمند یک دبیرخانه تخصصی در این زمینه است.

وی با اشاره با همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس تصریح کرد: نباید از مدارس غافل شد، باید با یک تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از این نوجوانان و جوانان که فرصت‌های جامعه هستند استفاده کرد وگرنه همین فرصت‌ها به تهدید تبدیل می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس دفاع کنونی را دفاع از حرم دانست و بیان کرد: شهدای حرم مظلوم واقع شدند و باید آنها را معرفی کرد، شناساندن آنها وظیفه و رسالت رسانه‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها