فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد؛

دفاع مقدس حماسه ای که با بصیرت الهی، شعور سیاسی و پیروی از ولی امر به پیروزی های عزت مندانه ای رسید

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت :هشت سال دفاع مقدس حماسه ای بود که با بصیرت الهی، شعور سیاسی و پیروی از ولی امر در مقابل استکبار و صهیونیسم به پیروزی های عزت مندانه ای رسید
کد خبر: ۸۷۴۸۷۱۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان :سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر،فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد، ضمن گرامی داشت سی و ششمین سالروز هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس حماسه ای بی بدیل از نقش آفرینی فرزندان غیور و خداجوی ایران اسلامی بود که با بصیرت الهی، شعور سیاسی و پیروی از ولی امر در مقابل استکبار و صهیونیسم ایستادگی کردند و به پیروزی های عزت مندانه ای رسیدند.

وی حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس،ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی را از جمله اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

سرهنگ بازگیر با بیان این که شعار محوری این هفته ما آمده ایم است در رابطه با عناوین ایام هفته دفاع مقدس گفت:اقتدار، صلابت، نیروهای مسلح و شهیدان، ایثارگران، سربازان، فخرآفرینان، معنویت، وحدت ملی ، خانواده و سلامت را از جمله عناوین روزهای اول تا سوم این هفته برشمرد.

وی دانش پژوهان، نخبگان، هنرمندان واقتصادمقاومتی، پشتیبانی مردمی و اصناف، آمادگی دفاعی و هم چنین پیشکسوتان، رزمندگان، عزت مداری را عناوین روزهای چهارم تا ششم عنوان کرد.

سرهنگ بازگیر در رابطه با عناوین روزهای ششم و هفتم مهر در ایام هفته دفاع مقدس گفت:بصیرت افزایی، بیداری اسلامی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و فرماندهان ،مسؤلان، حماسه آفرینان، ولایتمداران عناوین این روزها می باشد.

فرمانده سپاه خرم آباد در رابطه با نقش ایالت متحده آمریکا در جنگ تحمیلی و مقابله با انقلاب اسلامی گفت:آمریکا قبل از شروع جنگ با ایجاد رعب و وحشت از طریق ارائه اخبار جعلی، تشویق رژیم بعث به حمله علیه علیه نظام، تشویق دولت های مرتجع عربی منطقه به مقابله با نظام جمهوری اسلامی و کمک به رژیم بعث عراق، تشویق و ترغیب و حمایت از گروهک های ضدانقلاب و ایجاد جنگ و درگیری در استان های مرزی، لغو یک طرفه قراردادهای تسلیحاتی در جهت تضعیف نیروهای مسلح و ارائه اطلاعات در مورد نقاط ضعف و قوت تجهیزات نظامی و مراکز حساس نظامی به رژیم بعث عراق در صددضربه به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود:آمریکا با برقراری رابطه رسمی سیاسی و دیپلماتیک با رژیم بعث عراق،حمایت تسلیحاتی و نظامی از عراق،تطمیع سازمان های بین المللی برای حمایت همه جانبه از رژیم بعث و صدام،وضع تحریم های گسترده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران،مداخله مستقیم در جنگ ،جلوگیری از صادرات نفت و تجهیز رژیم بعث به سلاح های شیمیایی در حین جنگ به مقابله مستقیم با انقلاب اسلامی پرداخت.

سرهنگ بازگیر جلوگیری از صدور قطعنامه های سازمان ملل به نفع جمهوری اسلامی، ادامه تحریم های گسترده علیه نظام،حمایت مالی ،تسلیحاتی ،آموزشی از گروهک و جریان های ضد انقلاب، اقدام برای براندازی نظام از طریق انقلاب های رنگی، فشارهای سیاسی، راه اندازی جریان های سلفی، وهابی، تکفیری در قالب القاعده ،طالبان و داعش برای نابودی جبهه مقاومت را از جمله اقدامات استکبار بعد از پایان جنگ تاکنون برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

 


ارسال نظرات