برنامه های هفته دفاع مقدس میانه با سان رژه آغاز شد

خبرگزاری بسیج: به مناسبت گرامیداشت سالروز آغاز دفاع مقدس، آیین رژه نیروهای مسلح شهرستان با حضور هزاران نفری مردم و مسئولین در جوار گلزار شهدای میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۷۲۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، منتخب مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس، تقارن عید غدیر با دفاع مقدس را مایه مباهات دانسته و با بیان اهمیت وجود ولایت فقیه در جامعه، اظهار داشت: باید بر خود ببالیم که ولایت فقیه، فرمانده کل قوای ماست.

فردین فرمند با اشاره به اینکه متاسفانه امروز نیز عده ای خود فروخته همچون اوایل انقلاب اسلامی، بحث انحلال نیروهای مسلح را مطرح می کنند، گفت: آن ها یا غافلند یا مزدور دشمن که می خواهند با منحل کردن یا تضعیف قوای نظامی کشور، آزادی این مردم در انتخاب اسلام و پرستش خدای واحد را از آن ها بگیرند.

وی افزود: این آزادی موجود در کشور به برکت وجود رهبری و همین قوای نظامی مقتدر و قدرت بازدارندگی بی نظیر آن هاست وگرنه هر کسی به خود اجازه تجاوز به حریم کشور را خواهد داد.

امیر شاپور توکلی فرمانده تیپ پمکا میانه نیز در ابتدای این مراسم هفته دفاع مقدس را یک واقعه ارزشی و یکی از مقاطع فراموش نشدنی تاریخ کشور عنوان کرد و افزود: پیروزی در این نبرد نابرابر به برکت خون شهدا، صبر خانواده شهدا، توکل رزمندگان اسلام بر خدا و پیروی از خط ولایت، میسر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار