خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه کلیبر:

امروزه مرزهای دشمن به خانه های ما کشیده شده است

خبرگزاری بسیج: مسئول فرهنگی سپاه کلیبر در همایش هیئت عاشقان ولایت پایگاه شهید صیاد شیرازی یوزبند، با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی، گفت: امروز مرزهای دشمن به خانه های ما کشیده شده است.
کد خبر: ۸۷۴۸۷۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعدیار عبدی با بیان اینکه امروز دشمن باسلاح نرم به میدان آمده است،افزود:جنگ نرم به خاطر اینکه در آن طمع دشمن به اخلاق و فرهنگ و دین مردم ایران است بسیار مزمن تر و خطرناکتر از جنگ سخت است.

وی با اشاره به پدیده های نو ظهور و شوم اجتماعی، هشدار داد: دشمن با ترفند شیطانی و متأسفانه موفقیت آمیز رابطه بین اعضا خانواده های ایرانی را سرد و بی روح کرده، چنانچه در حالی که اعضای خانواده ظاهراً در خانه کنار هم هستند، ولی هر کدام به وسیله اینترنت، تلگرام، وایبر و... در جهانی دیگر سیر می کنند.

عبدی با تاکید بر اینکه با مشکلات کنونی اقتصاد نمی‌تواند معضل بیکاری را حل کرد، اظهار کرد: به طور حتم برای حل مشکلات بیکاری نخست باید برای اقتصادکشور چاره‌ای اندیشید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاخص‌های اقتصادی کشور نشانگر بیماری مزمنی است، افزود: تورم بالا، افزایش معوقات بانکی و نقدینگی زیاد موجب افزایش آمار بیکاری در کشور شده است.

مسئول فرهنگی سپاه کلیبر با بیان اینکه متاسفانه در شرایط کنونی شاغلان در حال بیکار شدن هستند، افزود: به طور حتم زمانی که تولید صنایع نسبت به سال‌های گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کند، باید منتظر تشدید آمار بیکاری در کشور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها