خبرهای داغ:
پنجمین جشنواره تئاتر « سهند عشق» با هدف بزرگداشت مادران شهدای مفقودالاثر در تالار نصرالله مردانی در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
پنجمین جشنواره تئاتر « سهند عشق» با هدف بزرگداشت مادران شهدای مفقودالاثر از 28 تا 31 شهریور ماه در تالار نصرالله مردانی در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

افتتاح این جشنواره صبح روز 28 شهریور با تجدید بیعت با شهدای شهرستان کازرون آغاز و این جشنواره در دو بخش نمایشنامه‌خوانی و نمایش صحنه‌ای برگزار می‌شود که 6 نمایش به صورت نمایش‌نامه‌خوانی و 5 نمایش به صورت صحنه‌ای اجرا می‌شود.

نمایش اعظم به کارگردانی امیر نصیری،  مصاحبه به کارگردانی علی خشنود، درستکارترین قاتل دنیا به کارگردانی امید دانشوران، آش سرخ پشت پا به کارگردانی حسین بنیاد و سونسی به کارگردانی مجتبی راوش در بخش صحنه‌ای برگزار می‌شود.

بخش نمایش‌نامه‌خوانی این جشنواره در روز 30 شهریور ماه با نمایش هدیه جشن سالگرد به کارگردانی مهدی جعفری آغاز می‌شود و با آش سرخ پشت پا به کارگردانی حسین بنیاد، چهار صندوق به کارگردانی نازنین شیخی، اعظم به کارگردانی امیر نصیری، اینجا کجاست به کارگردانی یاثمن خوبکار و درستکارترین قاتل دنیا به کارگردانی امید دانشوران ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها