خبرهای داغ:
در اولین روز هفته دفاع مقدس

برنامه های هفته دفاع مقدس با برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات شهرستان تیران و کرون به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۵۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

   

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات شهرستان تیران و کرون به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت : تحمیل جنگ هشت ساله اقدامی برای براندازی انقلاب اسلامی بودکه نقشه آن توسط نظام سلطه طراحی و بوسیله رژیم بعث عراق اجرا شد.

سرهنگ سیداسماعیل میری اظهار کرد: رزمندگان غیور ایران اسلامی با انجام جهاد اصغر و جهاد اکبر در آن دوران توانستند از پیشروی نیروهای نظامی دشمن در کشور جلوگیری کنند و به پیروزی برسند.

وی با بیان اینکه جنگ ما با دشمنان داخلی و خارجی هنوز تمام نشده است، افزود: تقابل اسلام و کفر در حال حاضر پیچیدگی خاصی پیدا کرده و توطئه های دشمن به شکلی متمایز از سایر توطئه ها در حال شکل گیری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون جهاد کبیر ، تصریح کرد: افزایش بصیرت و آگاهی و عدم اطاعت از دشمن وظیفه ای است که باید برای جهاد در مقابل این توطئه دشمن به کار بست.

ارسال نظرات