خبرهای داغ:

۱۴ اجرای تئاتر خیابانی همزمان با هفته دفاع مقدس در شیراز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس از ۱۴ اجرای تئاتر خیابانی همزمان با هفته دفاع مقدس در شیراز خبر داد و گفت: تلاش شده که این نمایش‌ها در نقاط جنوبی و شمالی شهر شیراز اجرا شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

مهدی پارسایی با اشاره به همکاری حوزه هنری با دیگر نهادهای فرهنگی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 14 اجرای تئاتر خیابانی برای این هفته در شیراز در نظر گرفته شده است که تلاش شده در نقاط برخوردار و کم برخوردار شهر شیراز اجرا شود.

وی با بیان اینکه این 14 اجرا در واقع 2 نمایش اثر اصغر گروسی است، گفت: این 2 نمایش با موضوع دفاع مقدس به مدت 7 روز در 14 نقطه شیراز اجرا می‌شود تا یاد و خاطره این دوران در یاد مردم زنده شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس افزود: علاوه بر این 7 برنامه جشنواره‌ای نیز در نقاط مختلف شهر در بوستان‌های شیراز برگزار می‌شود که همراه با شب خاطره، روایت‌گویی از جنگ و دفاع مقدس و موسیقی و مارش نظامی است.

پارسایی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجلیل از ایثارگران است، خاطرنشان کرد: در تمامی این جشنواره‌ها از ایثارگران و رزمندگان هر محله تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به همکاری نهادهای فرهنگی در اجرای این برنامه‌ها تصریح کرد: حوزه هنری استان فارس، بسیج هنرمندان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مفدس و معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در اجرای این برنامه‌ها همکاری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها