فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تاکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان دوران دفاع مقدس را نماد عظمت و اقتدار مردم دانست و گفت: دفاع مقدس نمود عینی وحدت و متحد بودن ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۷۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

سرهنگ پاسدار رشید اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز وظیفه ما مسئولین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مقابله با هجمه نرم دشمن افزود: تقویت روحیه ایثار و شهادت و ترویج آن در میان نسل جوان در مقابله با جنگ نرم امری ضروری است؛ باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و آن را برای نسل جوان که دوران دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند، تبیین سازیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: دفاع مقدس هویت ملی ماست و حفظ این هویت ارزشمند و شناساندن آن به نسل جوان و جامعه امروزی باید در دستور کار همه مسئولین قرار گیرد؛ با برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های فرهنگی و یادواره‌های شهدا تلاش کنیم تا ایمان و اخلاص را در میان جوانان بیش از گذشته تقویت کنیم.

سرهنگ پاسدار اکبری با بیان اینکه تکلیف‌گرایی و توجه به داشته‌ها در برابر دشمن یک اصل در دفاع مقدس بود، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود رهبر معظم انقلاب، کشور در اوج قدرت است.

وی افزود: دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخارات مردم ایران در دفاع از میهن است، مقاومت و حماسه‌ای که ملت ایران در مقابل دشمن به منصه ظهور رساندند بر هیچ کس پوشیده نیست که ایم مقاومت در یک جنگ هشت ساله نابرابر حاصل شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، جنگ دو کشور نبود بلکه جنگ ابرقدرت‌های دنیا با ایران اسلامی بود که بیش از 35 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم چه از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات رژیم بعثی عراق را حمایت می‌کردند.

سرهنگ پاسدار اکبری با اشاره به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کمیجان گفت: برنامه‌های سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس با 83 عنوان برنامه در سطح شهرستان کمیجان تدارک و اجرایی می‌شود.

وی در پایان اجرای صبحگاه مشترک، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای کمیجان، همایش پیاده‌روی، کوهپیمایی بسیجیان شهر میلاجرد، اولین یادواره شهدای روستا محمودآباد، نواخته شدن زنگ مقاومت در دبیرستان رشیدی کمیجان، ویزیت رایگان بیماران در روستای چهرقان، ویژه برنامه دمی باشهدا در گلزار شهدای شهر میلاجرد، برگزاری یادواره شهدای شهرستان کمیجان از جمله برنامه‌های این هفته در کمیجان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات