خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه کنار گذاشتن نیروهای نظامی و دفاعی عاقلانه و منطقی نیست گفت: اقتصاد پویا و توسعه جامعه در گرو تامین امنیت است و کنار گذاشتن نیروهای نظامی و دفاعی اندیشه‌ای ناشیانه است.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۷۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
آیت‌الله اسدالله ایمانی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به اینکه اقتصاد پویا و توسعه جامعه در گرو تامین امنیت است اظهار داشت: کنار گذاشتن نیروهای نظامی و دفاعی که امروزه توسط برخی از افراد مطرح شده، اندیشه‌ای ناشیانه است که نباید اجازه داد این اندیشه رشد کند.

وی با بیان اینکه گروهی عنوان می‌کنند که امروز عصر گفتمان است، گفت: روزگاری گفت‌وگوی تمدن‌ها را مطرح کردند اما چندی بعد شعله‌های جنگ در گوشه و کنار جهان سر برآورد باید به این عده که معتقد به کنار گذاشتن موشک هستند با نگاه دیگری نگریست و این سوال را پرسید که در دنیای کنونی مگر می‌شود قدرت دفاعی را کنار گذاشت؟

نماینده ولی فقیه در شیراز افزود: قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی در طول انقلاب سبب عزت و سربلندی بوده است و هر جا متجاوزان به این خاک چشم طمع دوختند با قدرت نظامی روبه‌رو شدند بنابراین قدرت دفاعی و نظامی باید افزایش یابد نه کاهش.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه آنچه در 8 سال دفاع مقدس ایران اسلامی را نجات داد، ایمان و خودباوری نیروهای نظامی و مردمی بود، خاطرنشان کرد: ایمان و اعتقاد رمز موفقیت نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است و باید با تکیه بر دانش و نیروی الهی این موفقیت را بیش از گذشته کرد.

وی با اشاره به حوادث و رخدادهای ابتدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: در زمان بنی‌صدر نیز در مقابل حمله دشمن برخی همسو با استکبار سخن می‌گفتند اما درایت امام خمینی (ره) و اطاعت‌پذیری مردم سبب شد که حتی یک وجب از خاک ایران از این سرزمین جدا نشود. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: کنار گذاشتن توان دفاعی و نظامی به هیچ وجه منطقی و عاقلانه نیست و آنچه امروز سبب ترس دشمنان شده همین قدرت نظامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها