خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان؛

تجربه جنگ به ما اموخت باید روی پای خود بایستیم

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: ما از هیچ دولتی برای کارهای خود اجازه نمی گیریم چرا که تجربه جنگ به ما اموخته باید روی پای خود بایستیم واماده دفاع در همه عرصه ها خاصه عرصه نظامی باشیم.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۹۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  گلستان، سرهنگ حسین کریمی اول صبح امروز در مراسم رژه 31 شهریور که در شهرستان بندرگز برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی که سراسر جهان وقلب آسیا در تلاطم طوفانهای فتنه قرار گرفته ایران اسلامی در امنیت وآسایشی کامل است.

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به دلایل جنگ تحمیلی 8ساله از سوی صدام به ایران افزود:یکی از مهمترین دلایل این جنگ تحمیلی به ایران جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به جهان بود.

سرهنگ کریمی اول تصریح کرد:انقلاب ما برگرفته از قران بود وامام خمینی (ره)انقلاب اسلامی را بر مبنای اموزه های دینی وتفکر ناب اندیشه های اسلام قرار داده بود واگر این اسلام وتفکر به دنیا صادر می شدکشورها در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه ایستادگی می کردند لذا آمریکا وصهیونیزم بین الملل متوجه شد که باید به سرعت جلوی صدور انقلاب را بگیرد.

وی بیان کرد:دومین دلیل تحمیل این جنگ تحمیلی جلوگیری از تشکیل قدرتی به نام اسلام با محوریت ایران در منطقه بود. لذا آمریکا ودست نشانده هایش بر این اساس با جمع کردن  توانمندی های خود برای از بین بردن نهال نوپای انقلاب تمام همت خود را به کار بست.

جانشین سپاه نینوا گلستان اذعان داشت:ما باید در اهداف دشمن وطراحی های آنان شناخت وبصیرت بیشتری پیدا کینم چرا که تحمیل این جنگ 8ساله خسارات وصدمات زیادی را به نظام اسلام در اوایل پیروزی انقلاب وارد آورد  اما با این وجود نتوانست به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد.

و ی با اشاره به تجارب  8ساله دفاع مقدس  ادامه داد:تجربه جنگ تحمیلی  به مایاد  داد که باید همواره قوی بود وبا تمام توان وداشته ها از ایران اسلامی وانقلاب دفاع کرد .

دکتر کریمی اول با اظهار تعجب  از کسانی که نظریاتی را در جامعه طرح وعنوان کرده وآن را مبنای  کار قرار می دهند ابراز داشت:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اگر ژاپن ارتش ندارد به این معنا نیست که خودش نمی خواهد چرا که آمریکا به او اجازه نداده ارتش داشته باشد لذا این تصمیم گیری بسیار قابل تاسف است.

وی تاکید کرد:در هفته دفاع مقدس با خون شهدا پیمان می بندیم که هر چه در توان داریم برای مقابله با دشمنان به کار گرفته واز هیچ دولتی اجازه برای کارهای خود نمی گیریم چرا که تجربه جنگ به ما اموخته باید روی پای خود بایستیم واماده دفاع در همه عرصه ها خاصه عرصه نظامی باشیم.

کریمی اول خاطر نشان کرد: اگر سایه جنگ از سر کشورما برداشته شده به دلیل آمادگی ،توانمندی جوانان اماده شهادت وفرمان پذیری از ولایت فقیه است لذا امادگی های جوانان کشور برایمان،توکل بر خدا وروحیه معنوی همراه است وتاکنون دشمن جرات نگاه کردن چپ به مرزهای جغرافیایی ما رانداشته وندارد.

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به بیانات رهبری  یاداورشد:اینکه رهبر معظم انقلاب عنوان می کند از آینده کشور نگران نیستم وفردای ایران را بهتر از امروز وحال می داند به این علت است که ایمان جوانان این مرزوبوم بر گرفته از توکل به منبع لایزال الهی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها