استاندار کهگیلویه وبویراحمد دفاع مقدس را محور وحدت، انسجام و همدلی ملت بزرگ ایران و دستاوردهای ارزشمند این دوران طلایی را زمینه ساز تداوم و تقویت پایه های نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۷۴۸۹۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
سید موسی خادمی روز چهارشنبه در پیامی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور پایمردی، آزادگی و جانفشانی ملتی است که با ایمان و عشق به ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران توانست سالها در برابر هجوم و توطئه های دشمنان اسلام و نظام مقاومت کند.
وی در پیام خود تاکید کرده است: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت شهدایی است که از جان گذشتند تا با خون خود حقانیت اسلام و انقلاب را به جهان و جهانیان نشان دهند.
وی یادآور شد: سال های جنگ تحمیلی گواهی داد که قدرتمندان جهان با توطئه و نیرنگ و حمایت مستکبران و ایادی کفر نمی توانند هیچگاه ملت غیور و معتقد ایران را شکست دهند و به یقین افکار پوچ و اقدامات ننگین آنان چیزی جز خواری و سرشکستگی برای آنان به دنبال نخواهد داشت.
وی در پیام خود دفاع مقدس را رساترین واژه در پایداری، ایستادگی و میدان داری برای صیانت از انقلاب و نظام و دستاوردهای آن و ماندن این ملت قهرمان برای نگهداری از کیان و این آب و خاک می داند.
استاندار کهگیلویه و بویر احمدتصریح کرد: دشمن با حمایت همه جانبه ابرقدرت ها و با در اختیار داشتن انواع تجهیزات پیشرفته نظامی جنگی تمام عیار را برای براندازی آغاز کرد، اما فرهنگ و روحیه شهادت طلبی، ولایتمداری و حفظ انسجام درونی، مقاومت و ایستادگی ملت شجاع ایران رمز پیروزی عرصه نبرد شد.
خادمی در این پیام تاکید کرده است: دشمن در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به عمق توان واقعی رزمندگان و رهبری خردمندانه، مدبرانه و شجاعانه امام خمینی (ره) پی نبرده بود.
وی گفت: فتوحات و پیروزی های شکوهمندانه و غرورآفرین در هشت سال دفاع مقدس در سایه ایمان، اراده قوی و توکل رزمندگان دلیر به خداوند متعال رقم خورد.
وی عنوان کرد: در حالی که بسیاری از کشورها دست به دست هم داده بودند تا انقلاب نوپای ایران اسلامی را نابود و یا متزلزل کنند، ولی پایداری، اقتدار و شجاعت رزمندگان اسلام به رهبری حضرت امام خمینی(ره) تمام معادلات دشمن را به هم زد و جانانه از کشور و ناموس این مرز و بوم دفاع کردند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیام خود بر ضرورت جذب حداکثری، همدلی و انسجام ملی برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای با عظمت آن و این نظام الهی تاکید کرد.
وی یادآور شده است: دامن زدن به اختلاف ها و انشقاق درونی خود مهمترین و خطرناک ترین تهدید در مسیر حرکت رو به پیشرفت کشور است که دشمنان برای آن برنامه ریزی همیشگی دارند.
خادمی در این پیام با بیان اینکه تقویت روحیه خودباوری، انسجام درونی، همگرایی ملی، تثبیت نظام نوپای انقلاب اسلامی و مقابله با دشمن از برکات ارزشمند و دستاوردهای دوران هشت ساله دفاع مقدس است، افزود: این ارزش ها به راحتی به دست نیامده اند که به آسانی از دست بروند.
وی تاکید کرده است: مفاهیم و دستاوردهای این دوران ارزشمند باید به معنای واقعی به نسل امروز و نسل های آینده انتقال یابد.

ارسال نظرات