خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان مراوه تپه در دیدار از امام جمعه شهرستان بمناسبت هفته دفاع مقدس گفت : رهبری امام خمینی (ره ) و امام خامنه ای دلیل استمرار بسیج مردمی است و باعث شکوفایی انقلاب اسلامی ایران گشته است .
کد خبر: ۸۷۴۸۹۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، اسماعیل تاجی فرماندار شهرستان مراوه تپه در دیدار از امام جمعه شهرستان بمناسبت هفته دفاع مقدس گفت : رهبری امام خمینی (ره ) و امام خامنه ای دلیل استمرار بسیج مردمی است و باعث شکوفایی انقلاب اسلامی ایران گشته است .

وی در ادامه افزود : مستکبران هیچ توجهی به واقعیت های جهانی ندارند و تنها چیزی که برای آن ها مهم است منافع خویش است . آنها برای رسیدن به منافع نا مشروع خود حاضرند ضمن نادیده گرفتن واقعیت های دست به هر جنایتی بزنند که نمونه بارز آن در جنگ ایران و عراق بروز می کند .

فرماندار شهرستان مراوه تپه بیان داشت: جوانان با غیرت این مرز و بوم با گوش به فرمان بودن رهبری امام خمینی (ره) در جنگ ایران و عراق رو در روی استکبار ایستادگی نمودند و از انقلاب و اندیشه هاس اسلامی خود دفاع کردند تا به پیروزی رسیدند .

تاجی افزود:بسیج این ابتکار خلاقانه و هوشمندانه ی امام خمینی (ره) در جنگ خود را به جهانیان معرفی نمود و این نیروی مردمی کار های نشدنی را شدنی نمودند .

وی اذعان کرد : تا وقتی مکتب شهادت در اسلام روبروی ما باز است هیچ گاه استکبار و هم پیمانان آن به پیروزی نخواهند رسید  و ما با چنگ زدن به حبل الله متین ، با وحدت و یکپارچگی همواره این راه را ادامه خواهیم داد تا به سرانجام مقصود برسیم .

فرماندار شهرستان مراوه تپه در پایان گفت : هفته دفاع مقدس همواره باید یاد شهدای انقلاب اسلامی ایران را زنده نگه دارد و ما با برگزاری برنامه های با شکوه به همگان ثابت خواهیم نمود که برای زنده نگه داشتن اسلام ، جان خود را همچون شهدای انقلاب خواهیم داد تا همیشه پیروز و سزافراز باشیم .

محمدرضا شریفی خبرنگار افتخاری بسیج

ارسال نظرات
پر بیننده ها