خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

استقامت رمز پیروزی مردم در دفاع مقدس/ نفوذ دشمن را جدی بگیریم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین گشایش نمایشگاه دفاع مقدس تبریز در پارک موزه پایداری این کلان شهر، استقامت را رمز پیروزی مردم در دوران دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۸۷۴۹۱۷۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه استقامت یکی از آموزه های اخلاقی و ارزشی دین اسلام است و در آیات و روایات متعددی خداوند و ائمه(ع) انسان را به آن دعوت کردند، گفت: مردم ایران از همه اقشار این ویژگی را به خوبی نشان دادند.

وی استقامت هشت ساله مردم را در برابر رژیم بعثی عراق که علاوه بر غرب، کشورهایی از شرق نیز آن را حمایت می کردند، ذات الابعاد و بی سابقه خواند و افزود: این رمز و ویژگی مهم باید امروز به اشکال مختلف به مردم و جوانان تبیین و تشریح شود که برگزاری نمایشگاه می تواند در این راستا مهم و موثر باشد.

آیت الله شبستری با پیشتاز و خط شکن خواندن لشکر عاشورا در همه عرصه ها، خواستار بازگویی زندگی نامه فرماندهان دوران دفاع مقدس و وصایای شهدا در قالب های فیلم، نمایش، تصویر، کتاب و ... شد و اظهار داشت: باید ضمن مراقبت از فرهنگ آن دوران با جذابیت و اشکال جذاب به مخاطبان ارائه شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن افراد، جدی گرفتن مساله نفوذ را در این خصوص مهم عنوان و بیان کرد: باید اخلاص و استقامت رزمندگان بازگو شود تا افرادی به ظاهر خود را دوستدار نظام می دانند نتوانند از راه فرهنگ و رفتار خود موجب مخدوش شدن انقلاب شوند چراکه در طول تاریخ هر زمان انقلاب ها مخدوش شدند در اثر نفوذ دشمن بوده است.

امام جمعه تبریز تقویت و ابقای روحیه جهادی را مهم ترین مولفه در برابر نفوذ و تبیین استقلال کنونی کشور در سایه استقامت ملت در دوران دفاع مقدس یاد و تاکید کرد: باید نسل جوان و آینده بدانند هنوز دفاع در خارج از کشور ادامه دارد و نعمت امنیت کشورمان به برکت ولایت، شجاعت مردم و خون شهداست.


نمایشگاه دفاع مقدس تبریز ساعتی پیش با حضور مسئولان لشکری و کشوری در پارک موزه پایداری کلان شهر تبریز گشایش یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار