سردار ابراهیمیان در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس بخش بسطام گفت: اگر امروز عزت،شرف،استقلال و هویتی مستقل در جهان داریم و جمهوری اسلامی به عنوان ام القراء اسلام هست و نقش آفرینی جمهوری اسلامی در هر جای جهان به برکت شهداست.
کد خبر: ۸۷۴۹۳۶۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عبدالرحیم ابراهیمیان در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس بخش بسطام که در امامزاده ابوالقاسم شهر بسطام برگزار شد در سخنانی با تبریک عید غدیر و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم مسیری که مولا علی(ع) و ائمه اطهار برای ما ترسیم کرده اند را بپیماییم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس را به همه رزمندگان اسلام و خانواده های شهدا و جانبازان عزیز که سندهای زنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تبریک می گویم و همانطور که بارها گفته شده است دفاع مقدس منحصر به قشر خاصی نیست.

ابراهیمیان خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس اعم از ارتش دلاور و سپاه پاسداران و بسیجیان مخلص و کم توقع و بی ادعا و نیروی انتظامی در همان زمان چه در مرز و چه در داخل و سنگر سازان بی سنگر جهادگران عزیز و همه مردم دست به دست هم دادند و به فرمان امام راحل لبیک گفتند و با آن رهبری داعیانه دفاع مقدس را هدایت و با عنایت خدا و ائمه اطهار و امام زمان(عج) که فرماندهی از آن اوست و همه قشر عظیم جامعه دفاع مقدس پیروز شد.

فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم تصریح کرد: اگر امروز عزت،شرف،استقلال و هویتی مستقل در جهان داریم و جمهوری اسلامی به عنوان ام القراء اسلام هست و نقش آفرینی جمهوری اسلامی در هر جای جهان به برکت شهداست.

وی بیان کرد: امروز اطراف ما و کشورهای دورتادور ما به هر شکل نامنی هست و جمهوری اسلامی به عنوان جزیزه امن تلقی می شود باید قطعاً خودمان را مدیون خون شهدا بدانیم،شهدای ما خونشان را پای نهال انقلاب ریختند تا درخت تناوری شده و به لطف خدا امنیت برقرار است.

ابراهیمیان تاکید کرد: هرچه داریم از امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب داریم که دید بسیار ژرف و عمیق در همه امور دارند و شهدای ما که باید گفت بیش از 90 درصد شهدای شهرستان شاهرود و منطقه بسطام در رزم نزدیک و میدان نبرد مستقیم با دشمن بعثی به شهادت رسیدند و این افتخاری است برای شهرستان ما که باید قدران خون شهدا باشیم.

وی افزود: امروز جوانان ما با همان شور و شعور و محکم و باصلابت و مشتاقانه آماده هستند تا از حرم اهل بیت(ع) دفاع کنند و این اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس است که باید آن را حفظ و به نسل های بعد انتقال دهیم تا انقلاب اسلامی حفظ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها