خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضوی نسب در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس بخش بسطام گفت: اگر غدیر زنده ماند و اگر عاشورا زنده ماند و شیعه زنده ماند به برکت این مجاهدات و جنگ ها از صدر اسلام تاکنون است و جهادگران اجازه ندادند در جبهه جهاد دشمن بتواند تسلط و تجاوز کند.
کد خبر: ۸۷۴۹۴۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی رضوی نسب در گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس بخش بسطام که در امامزاده ابوالقاسم شهر بسطام برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شما عزیزان هم فجرآفرین بودید و هم دفاع مقدس را پیش بردید و هم مملکت ما را پرقدرت و ابرقدرت جهانی جهانی کردید.

وی با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان و مسئولین شهرستان با تقدیر از برگزاری تجمیعی گردهمایی رزمندگان بخش بسطام در جوار امامزاده و شهدای شهر بسطام افزود: خدا در قرآن می فرماید(فضل الله المجاهدین...) مجاهدین رزمندگان هستند که بی تفاوت نیستند و در جهاد اکبر و اصغر و کبیر جهادگرند و ما اینها را برتری دادیم چرا که نسبت به مملکت،دین،پیغمبر،ناموس و حریم تشیع بی تفاوت نیستند و برتری دارند.

رضوی نسب خاطر نشان کرد: خدا بهشت را زیر شمشیر رزمندگان قرار داده است و خداوند در چند زمان و مکان دعا را مستجاب می کند که یکی از آن لحظه رقص شمشیرها و در بهبوهه جنگ خدا به احترام جهادگران و رزمندگان دعا را مستجاب می کند.

امام جمعه بسطام تصریح کرد: روز قیامت پیامبران و اولیاء جدا بر مرکب حرکت می کنند و فقط لحظه ای از آن پیاده می شوند که چشمشان به ایثارگران و شهدا و رزمندگان می افتد و این نشان از جایگاه بالای مجاهدان در راه خدا دارد که باید قدر بدانید.

وی تاکید کرد: اگر غدیر زنده ماند و اگر عاشورا زنده ماند و شیعه زنده ماند به برکت این مجاهدات و جنگ ها از صدر اسلام تاکنون است و جهادگران اجازه ندادند در جبهه جهاد دشمن بتواند تسلط و تجاوز کند.

رضوی نسب افزود: این افتخار بزرگی است که 8 سال جنگ کردیم و یک وجب خاک خود را ندادیم در صورتی که 50 کشور با ما مستقیم و غیرمستقیم می جنگیدند.

وی عنوان کرد: بعد از دفاع مقدس با تحریم ها روز به روز قدرتمند تر شدیم و این حضور و گردهمایی خاری بر چشم دشمنان و بیعت با ولایت و آرمان های شهداست که با ولایت ما خواهیم ماند همانطور که به فرمان امام راحل حرکت کردیم و این راه را با پشتیبانی از مقام معظم رهبری ادامه می دهیم و خون خود را که تنها سرمایه ماست اهدا نماییم و افسوس می خوریم که از شهدا جامانده ایم.

امام جمعه بسطام ادامه داد: خیلی ها دوست دارند شهید شوند که در حدیث است این افراد در زمان رجعت زنده می شوند و در رکاب امام زمان مبارزه می کنند و به آرزوی خود رسیده و جواب دعاهای خود را می گیرند و شربت شهادت را می نوشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها