خبرهای داغ:
فرماندار اقلید بر لزوم مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی سال 95 در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت و دقت در جمع‌آوری اطلاعات تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۴۹۴۴۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

صادق کریمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های آماری ملی است که در سراسر کشور و به‌صورت هم‌زمان از سوم مهرماه امسال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به پایان هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 کشور در 25 آبان ماه سال جاری عنوان داشت: این سرشماری از سوم تا 24مهرماه به‌صورت اینترنتی و از 25 مهرماه تا پایان زمان اعلام‌شده به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

رئیس ستاد سرشماری شهرستان اقلید بیان داشت: خانواده‌های داوطلب از سوم مهرماه می‌توانند به سایت سرشماری به نشانی  www.sarshomari95.ir مراجعه و اطلاعات خواسته‌ شده را ارائه داده و کد رهگیری دریافت که با استفاده از این کد در زمان مراجعه حضوری مأمور سرشماری می‌توانند در کمترین زمان فرم هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری را تکمیل کنند.

کریمی با تأکید بر اهمیت اطلاعات حاصل از سرشماری نفوس و مسکن در برنامه‌ریزی کشور در سطوح شهرستانی، استانی و ملی، دقت مردم در ثبت اطلاعات را خواستار شد و از حضور چهار کارشناس مسؤول فنی و اجرایی و 24 مأمور سرشماری برای جمع‌آوری اطلاعات خانوارها در سطح شهرستان اقلید خبر داد.

وی گفت: بر اساس برآورد مرکز آمار ایران، 26 هزار و 129 خانوار در هشتمین سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 در سطح شهرستان اقلید سرشماری خواهند شد که این آمار 17 هزار و 54 خانوار شهری و 9 هزار و 75 خانوار روستایی و عشایر را شامل می‌شود.

فرماندار اقلید در پایان سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای این سرشماری در تجهیز ستاد مرکزی سرشماری، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مأموران سرشماری و... و با تأکید بر لزوم همکاری و همراهی مردم در اجرای درست و دقیق این طرح، به نقش و جایگاه تک‌تک افراد جامعه در حفظ سرمایه ملی و مسؤولیت‌پذیری در مورد آینده کشور اشاره کرد و مشارکت مردم در ثبت‌نام اینترنتی به‌منظور کاهش هزینه‌های مالی و زمانی و افزایش سرعت و دقت در سرشماری را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها