خبرهای داغ:

اجرای 110 ویژه‌برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در جهرم

فرمانده سپاه جهرم از اجرای 110 ویژه‌برنامه در این شهرستان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۴۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

محمدصادق شادمند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بیش از 110 برنامه متنوع آموزشی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط کارکنان و بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشائی مدارس و دانشگاه‌ها، افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، از وظایف تمام مردم در جای‌جای این سرزمین و نهادها، ارگان‌ها، مدارس و دانشگاه‌هاست. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ‌شهدای گران‌قدر هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم حضرت زینب‌(س)، خاطرنشان کرد: هرکجا بتوانیم، نمادی، نشانی و آثاری از مظاهر جنگ تحمیلی و شهدای گران‌قدر را در معرض دید عموم قرار می‌دهیم تا دیگران بدانند که امنیت و آسایش امروز ما مرهون خدمات، زحمات و خون چه کسانی است.

شادمند بابیان شرایط سخت و تهاجم نرم و مهلک فرهنگی امروز، شجره طیبه بسیج و فعالیت‌های فرهنگی نظامی آن را، خط مقدم مبارزه با مکر و خدعه دشمنان انقلاب دانست.

فرمانده سپاه جهرم، برگزاری یادواره‌های شهدای بسیج در سطح محلات و رده‌های مقاومت، توسط بسیج و شرکت تمام اقشار جامعه را، نمونه‌ای از قدردانی مردم از خون شهدای عزیز دانست.

شادمند از دیگر برنامه‌های این هفته را سرکشی از خانواده‌های سربازان متأهل شاغل در سپاه و همچنین بزرگداشت روز سرباز، تجلیل از سربازان نخبه و فداکار زمان جنگ تحمیلی برشمرد.

وی با اشاره به آثار و برکات بزرگداشت ایام‌الله هفته دفاع مقدس و حرکت جامعه به‌سوی تعالی معنوی و رشد فکری و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های آثار شهدا و برگزاری شب خاطره و روایتگری دوران دفاع مقدس توسط پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این هفته نام برد.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با محوریت نام شهدا ازقبیل مسابقات فوتسال، تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، مقاله‌نویسی و دل‌نوشته‌ای با شهدا خبر داد و افزود: اجرای این‌گونه برنامه‌ها که با روحیات نوجوانان و جوانان نسل چهارم انقلاب همسویی دارد، باعث نهادینه شدن ارزش‌ها و باورهای ناب انقلاب اسلامی، در وجود مخاطبان، می‌‌شود.

فرمانده سپاه جهرم، برگزاری نشست‌های سیاسی نهضت روشنگری با موضوعات آسیب‌های فردی و اجتماعی ماهواره، احیای امربه‌معروف و نهی از منکر و مباحث سیاسی روز را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار