خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت بسیج مساجد و محلات ولایت گردهمایی و اعزام نمادین بسیجیان در محل گردان کربلا شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۰۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت بسیج مساجد و محلات ولایت،گردهمایی بسیجیان پایگاه های مقاومت این حوزه و اعزام نمادین بسیجیان از محل گردان کربلا در آبشار شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که با برگزاری نماز مغرب و عشاء آغاز شد، راوی دفاع مقدس شهبازی به اجرای نمایش در مورد شهدا و پیام و انتظاراتشان از نسل امروز پرداخت و سپس بسیجیان به یاد دوران دفاع مقدس برنامه اعزام و عبور از زیر قرآن برگزار کردند.

و در رزم شبانه در منطقه عمومی صحرای جلالی همراه با انفجارات حضور یافتند تا تمرینی باشد از مقاومت و ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس و درک شرایط آن دوران البته در مقیاس بسیار کوچک که با استقبال بسیجیان برگزار شد.

سیدعلی حسینی زرگر فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف این برنامه گفت: این برنامه در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت ایثارگری های رزمندگان اسلام و حفظ و انسجام بسیجیان و ایجاد آمادگی رزمی در بین آنها برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها