خبرهای داغ:
یادواره 30 شهید روستای گلستان بخش بسطام شاهرود به همت حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا و کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۱۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره 30 شهید روستای گلستان و چهار شهید مدافع حرم شهرستان شاهرود به همت حوزه های مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا و کربلا و پایگاه های بسیج روستاهای قلعه میرزا سلیمان،قلعه محمدآقا،قاسم آباد،چهار طاق و پرو در قالب روستای گلستان در ورزشگاه پوریای ولی روستای چهار طاق برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین محلی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد در ابتدا قاری قرآن آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه کلیپی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم پخش شد و سپس راوی دفاع مقدس شهبازی به روایتگری در قااب اجرای نمایش پرداخت و سپس دکلمه ای در وصف شهدا قرائت شد.

در این مراسم مداح اهل بین محمدرضا اسلامی در وصف شهدا و اهل بیت به مدیحه سرایی پرداخت و حجت الاسلام دکتر شریعتی به سخنرانی در باب شهدا و سنت های الهی پرداخت.

در پایان این مراسم از جانباز 90 درصد دفاع مقدس سیدکاظم سیدرضایی،رزمنده و جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم محمود حسین پور،رحمت الله حسین پور،محمد حسین پور،حجت الله حسین پور و مسئول ستاد یادواره شهدای روستای گلستان حسین نوروزی با اهدا هدیه تجلیل شد.

این مراسم به یاد شهدای مدافع حرم تابسته،میردوستی،اصحابی و زرهرن و شهدای روستای گلستان از جمله شهیدان حسن آجودانی،رجبعلی آجودانی،غلامعلی محمدی،سیدعبدالحسین آجودانی،سیدابوالفضل حسینی،حجت الله خانلرخانی،حجت الله برزگر،علی حسین پور،محمدابراهیم حسین پور،محمدرضا حسین پور،علی حسین پور،سیدمجتبی حسینی،مجید غلامی و ابوالقاسم عبداللهی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها