خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام و المسلیمن رحمت‌الله عروجی در مراسم گردهمایی هیآت مذهبی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: اگر مسأله ولایت و غدیر درست تبیین نشود در جامعه اسلامی ، هر آن باید منتظر وقوع عاشورایی دیگر بود.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۲۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

به گزارشخبرنگاربسيجازگلپايگانبه نقل ازدیار عالمان، حجت‌الاسلام و المسلیمن رحمت‌الله عروجی مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در مراسم گردهمایی هیات مذهبی شهرستان گلپایگان در موقوفه سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اهمیت واقعه غدیر برای تشیع و جامعه بشری گفت: هیات مذهبی نسبت به بزرگداشت غدیریه غفلت نکنند چرا که نیاز جامعه بشری مساله ولایت است.اگر مساله ولایت و غدیر درست تبیین نشود در جامعه اسلامی خود هر آن باید منتظر وقوع عاشورایی دیگر بود.

وی با یادآوری پیمان سه روزه مردم با حضرت علی (ع) در صحرای حجاز و اهمیت این واقعه سه روزه تصریح کرد: واقعه عاشورا در یک روز اتفاق افتاد ولی متأسفانه نسبت به تبلیغ دینی این واقعه بزرگ سه روزه کوتاهی شده است.

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اهمیت جنگ تبلیغاتی دشمن خاطرنشان کرد: مسیر ولایت و رهبری با سلاح جنگ تبلیغاتی دشمن در جامعه منحرف شد و کار به جایی رسید که معاویه بعد از هر نماز واجب مسلمین دشنام به حضرت علی (ع) را در بالاي منابر واجب کرد.

حجت‌الاسلام و المسلیمن عروجی با اشاره به اینکه آثار جنگ تبلیغاتی معاویه هنوز وجود دارد، عنوان کرد: نام باب الفیل در یکی از درب های مسجد کوفه که نام اصلی آن باب الثعبان بوده است و دلیل بر کرامات آن حضرت می شده است و اين دلیل بر هرتلاش دشمن برای از بین بردن شناخت فضائل امام(ع) است.

وی در ادامه صهیونیسم را عمروعاص زمانه و ماهواره ها را ادامه رسالت منبرهای معاویه دانست که با ترویج تشیع انگلیسی هیآت مذهبي را هدف گرفته اند.

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآور شد: دشمن با مطالعات و برنامه ریزی های دقیق سعی بر تغییر ارزشها به ضد ارزش دارد.

حجت‌الاسلام و المسلیمن عروجی افزود: فرقه های ضاله بابیت و بهائیت را دشمن برای انحراف در مسیر مهدویت به راه انداخت.

وی با بیان لزوم تشویق جوانان به مطالعه تحلیلی صدر اسلام اظهار کرد: فرزندان ما نیز باید با شناخت دقیق دنباله روي ما در مسأله ولایت اشند چرا که امروز نیز همچون گذشته دشمن روی فرزندان ما کار می کند.

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان با اشاره به صحبت های فوکویاما وتحلیل سخنان وی، جمهوری اسلامی را پرنده تیزبالی در افق جهان دانست که با بال سرخ مکتب عاشورا و بال سبز مهدویت و انتظار به پیش می رود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها