امام جمعه میاندواب در عجب شیر:

تحریف غدیر موجب وقوع عاشورا شد

خبرگزاری بسج: امام جمعه میاندواب در آیین گرامیداشت دهه ولایت و امامت در مسجد جامع شیشوان عجب شیر با اشاره به اهمیت غدیر خم گفت: غدیر خم یعنى بیعت با ولایت عترت پیامبر(ص) و اگر امت اسلامى با ولایت عترت بیعت می کردند عاشورا اتفاق نمی افتاد پس شهداى عاشورا نیز فدائیان آگاه خط غدیرند.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۳۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به فعالیت های گسترده حضرت علی(ع) در دوران خانه نشینی گفت: کار و كوشش براى تأمين زندگى بسيارى از بينوايان و درماندگا ن یکی از کارهایی بود که در زمان خانه نشینی انجام می داد تا آنجا كه امام (ع) با دست خود باغ می ساخت و قنات درست و سپس آن ها را در راه خدا وقف مى كرد.

وی با بیان توطئه علیه پیامبر(ص) در جریان غدیر و تحریف آن گفت: اگر دین مبین اسلام پس از غدیر تحریف نمی شد علی(ع) در محراب عبادت شهید نمی شد و امام زمان(عج) در غیبت نبود.

وی افزود: علامه امینی(ره) یکی از بزرگترین علمای جهان تشیع عمر خود را صرف نگاشتن کتاب گرانمایه الغدیرکردند که این کتاب بزرگترین و محکم ترین سند در اثبات حقانیت ولایت و خلافت حضرت علی(ع) بعد از نبی مکرم اسلام(ص) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار