نماینده ولی فقیه در گیلان پاسداری از انقلاب اسلامی را رسالت همه افراد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید پای شعار «نه شرقی نه غربی» ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۴۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی استان و جمعی از سربازان نیروهای مسلح استان ضمن تبریک ایام امامت و ولایت و همچنین هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: مقاومت های هشت ساله مردم  در دفاع مقدس الگویی برای مسلمانان جهان است که با تکیه بر قدرت ایمان در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کنند.

وی ایمان،جهاد و مقاومت را از ویژگی ها و امتیازات سربازان اسلام طبق فرموده مقام معظم رهبری دانست و گفت: امام خمینی (ره) با برخورداری از این روحیه در برابر دنیای کفر ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جوانان ما هم  اکنون با الهام گیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر جنگ نرم دشمن ایستادگی می کنند گفت: ایمان مولفه قدرت نرم رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

آیت الله قربانی با بیان اینکه ایمان واقعی می تواند دنیا را متحول کند گفت: مومن در فراز و نشیب زندگی تغییر نمی کند.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح مایه عزت کشور است یادآور شد: نیروهای مسلح ما در برابر کشتی های کزايی آمریکا مانور می دهند و آنها هیچ غلطی نمی توانند و این برگرفته از سرمایه ایمان به خدا و روز قیامت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده سربازی و جان بر کف بودن در مسیر ولایت و اسلام هستند گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی از کسی هراس ندارند و مطیع امر ولایت هستند.

آیت الله قربانی با تاکید بر اینکه انقلابی شدن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است افزود: ملت ایران حزب الله است و برای دفاع از دین خدا از جان خود می گذرد.

وی پاسداری از انقلاب اسلامی را رسالت همه افراد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید پای شعار «نه شرقی نه غربی» ایستادگی کرد.

ارسال نظرات