خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه شهید نواب صفوی ایستگاه صلواتی و اجرای نورافشانی در محله نواب شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۴۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه شهید نواب صفوی حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) ایستگاه صلواتی و اجرای نورافشانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در محله نواب صفوی برگزار شد.

در این برنامه بسیجیان به پخش شربت و شکلات به مردم پرداخته و نورافشانی اجرا نمودند همچنین یک قبض توپ ضد هوایی نیز در جوار پایگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس به نمایش عمومی گذاشته شده است.

سیدرضا موسوی فرمانده پایگاه شهید نواب صفوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه اجرای برنامه های هفته به همت بسیجیان نوجوان و جوان پایگاه در حال برگزاری است اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و برنامه های جانبی و جشن عید غدیر و هفته دفاع به همت بسیجیانی که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند برپا شده و این نشان از اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس در این نسل است که رهبری تاکید دارند و باید توجه شود.

وی افزود: اجرای برنامه ها در هفته دفاع مقدس در جهت شناساندن این فرهنگ به نسل نوجوان و جوان جامعه است و اگر به آنها در این برنامه ها بها داد مطمئناً این نسل پرشورتر از نسل اول انقلاب در میدان خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها