فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به اینکه امروز صیانت از نعمت ولایت فقیه بر همه واجب است گفت: امروز اگر در دنیای اسلام از اقتدار بالایی برخوردار هستیم بواسطه وجود نعمت ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۷۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

سرهنگ سید اکبر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، با تبریک عید غدیر خم عید امامت و ولایت اظهار کرد: نمایش واقعه غدیر خم در واقع نمایش معرفی حضرت علی ( ع) به عنوان نماد امامت و جانشینی ایشان بعد از پیغمبر اسلام است.

وی واقعه غدیر را بسیار مهم دانست و گفت: همانطور که پیامبر بزرگوار اسلام ( ص) در واقعه غدیر فرمودند که حاضران باید پیام مهم غدیر را به غایبین برسانند برما نیز این امر فرض و واجب می باشد که با بازسازی صحنه واقعه غدیر خم بتوانیم پیام امامت و ولایت را به سرتاسر نقطه عالم برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به اینکه امروز صیانت از نعمت ولایت فقیه بر همه واجب است یادآور شد: امروز اگر در دنیای اسلام از اقتدار بالایی برخوردار هستیم بواسطه وجود نعمت ولایت فقیه است که دنباله روی حکومت انبیاء، اوصیا و ائمه اطهار ( ع) می باشد و ما باید قدردان این نعمت مهم باشیم.

قاسمی اجرای اینگونه برنامه‌ها را بسیار مهم دانست و یادآور شد: می توان برای نشر ارزش های اسلامی و دینی از ابزارهای هنری استفاده کرد و اجرای نمایش واقعه غدیر یکی از کارهای بزرگی است که میتواند نقشی اثر گذار ماندگار در افکار عمومی جامعه باشد.

به گزارش بسیج، بازسازی واقعه غدیر در منطقه ساحلی در جنب مجتمع ساحلی تازه آباد رضوانشهر برگزار شد که بیش از ۲۰۰نفر از عوامل در اجرای آن دخیل بودند.

ارسال نظرات