خبرهای داغ:
در گرگان برگزار شد:

یادواره 8 شهید گمنام تپه نورالشهداء

یادواره 8 شهید گمنام تپه نورالشهداء گرگان به همت حوزه ثارالله گرگان برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۸۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی اول دراین مراسم که جمعی از خانواده های شهدا حضور داشتند اظهار کرد: امروز کشور ما در امنیت و آرامش کامل است و این به واسطه خونهای پاک شهدا و فداکاری این عزیزان است.

وی افزود:همه ما در هر پست و جایگاهی که هستیم همیشه به خود تذکر دهیم که نتیجه این آرامش و امنیت نفس قدسی این شهداست  این نور امنیتی که به برکت اسلام و تفکر و اندیشه اسلامی در جهان برپا شده زنده بماند لذا ما مدیون خون شهدایم.

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: کسانی ممکن است گذشته در جایگاههای خوبی از این نظام بوده باشند ولی حب نفس، جا، مقام، اولاد و دیگر مسائل آنان را زمین گیر کرد فلذا به آرمانهای این انقلاب پشت پا زدند ولی باید بدانند که این راه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به حقوقهای نجومی برخی از مسئولین نظام یاآور شد: در هفته دولت و معرفی شهید شاخص در استان، زندگی نامه شهید مرجانی توسط فرزند ایشان قرائت شد شهیدی که برای اعزام به جبهه بخاطر مخالفت های اداره مرخصی بدون حقوق گرفته و در جنگ شرکت می کند و به مقام شامخ شهادت نائل می آید و در مقایسه با کسانی که نه تنها حاضر نیستند یک ریال از آنها طرف بیت المال رود بلکه همه آنچه از بیت المال دارند را در مصادره خود در می آورند و می بینیم که هیچ برخوردی با آنان نمی شود.

کریمی اول گفت: امروز فکر و اندیشه ای در کشور است که می خواهد آن ایستادگی و شجاعت ، مقاومت و ایثار گری و عزت را زیر سوال ببرد و ما را مجددا برده آمریکا کند و در تبعیت این کشور درآورد.

دکتر کریمی اول افزود: عده ای خیال می کنند که اگر امروز جنگی در کشور نیست به واسطه گفتگو با غرب است ولی باید بدانند که هرگز اینطور نبوده و نیست و چیزی که سایه جنگ را از کشور برداشته آمادگی ، اقتدار ،توکل بر خدا و خون شهداست نه گفتگو .

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص بی اعتمادی به آمریکا گفت: معظم له بارها به این موضوع اشاره کردند و اخیرا هم فرمودند که نیروی انقلابی بایستی بی اعتمادی مطلق به آمریکا داشته باشد لذا پاسداری از انقلاب اسلامی و در این راه بودن بصیرت و گوش به فرمان ولی بودن می خواهد.

وی خاطرنشان کرد: فرق ملت ایران با کسانی که صدر اسلام در زمان مولا علی (ع) بودند این است که مردم آن زمان نگاهشان به خواص بود آن هم خواص آلوده اما افتخار ملت ما این است که امروز نگاهشان به خیمه اصلی انقلاب یعنی جایگاه ولایت است و به همین منظور در همه صحنه ها چه در جنگ تحمیلی و چه در جبهه مقاومت و چه در دیگر فضاها آمریکا و صهیونیسم و غرب را زمینگیر کردیم و تا زمانی که سرباز ولایی مقام معظم رهبری (مد ضله العالی) هستیم و همانند شهدا پا به رکاب این انقلاب، قطع الیقین این انقلاب به ساحل نجات خواهد رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها