خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کردکوی گفت:رویکرد ما نگاه بسیجی است و این اقدامات جهادی تا پایان سال ادامه خواهد داشت لذا تحقق شعار سال نیازمند حرکت جهادی مسئولان با تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۲۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد لشگربلوکی پیش ازظهر امروز در مراسم اختتامیه گروه های جهادی و افتتاحیه عرصه های عمرانی ساخته شده توسط جهادگران بسیجی شهرستان کردکوی که در روستای حاجی آباد دشت برگزار شد، در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد:رویکرد ما نگاه بسیجی است و این اقدامات جهادی تا پایان سال ادامه خواهد داشت لذا تحقق شعار سال نیازمند حرکت جهادی مسئولان با تفکر بسیجی است.

وی بیان داشت: توسط یک تیم شناسایی از ابتدای تابستان امسال در روستاهای مختلف برای شناسایی عرصه ها در شهرستان کردکوی اقدام کردیم که در این راستا 10 عرصه شناسایی شد که از ابتدای خرداد رسما کار اردوهای جهادی را آغاز کردیم که یکی از این عرصه ها روستای حاجی آباد دشت بود که با وجود نزدیکی به شهر، این روستا در حد بالایی محروم بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کردکوی افزود: روستای حاجی آباد دشت از خانه ها و اماکن محروم  زیادی برخوردار است که از این بین خانه ای که امروز افتتاح شد از لحاظ بهداشتی و وضعیت داخلی بسیار مشکل داشت که با جلساتی که با دهیار، فرمانده و معتمدین پایگاه گذاشته شد گروه جهادی شهید زاهد پور و شهید همدانی را به این منطقه اعزام کردیم .

لشگر بلوکی با بیان اینکه مدت این اردوی جهادی 7 روز بود، گفت: با روحیه بالایی که بسیجیان داشتند حدود 25 روز در این مکان مستقر شدند که اتمام کلی این خانه اواسط مهر ماه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این بنا هنوز نقص دارد، بیان داشت: در بحث برق رسانی با اداره برق هماهنگ شده است که تا 15 مهر ماه کار برق رسانی به اتمام برسد .کار کاشیکاری و سرویس بهداشتی به اتمام رسیده است و تنها سفید کاری نمای بیرون انشالله تا 15 مهر به پایان خواهد رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کردکوی خاطرنشان کرد: گفتنی است «گل پری» صاحب این خانه مسکونی هر سری که به این روستا می آمدیم با چشمانی اشک بار بدرقه راهمان می شود و دعاهای او  برای بچه ها همیشه خیرو برکت زیادی به همراه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها