استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست

فرمانده سپاه گچساران نیز با بیان اینکه امروز استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازی‌های رزمندگان و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا به وجود آمده است.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۹۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان گچساران با حضور حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسؤولان ادارات و خانواده شهدای این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دفاعی جانانه از خاک و این مرز و بوم بود.

وی گفت: دفاع مقدس دفاع شجاعانه مردم ملت ایران بوده که لحظه‌ای دست از مبارزه برنداشتند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

امام جمعه گچساران افزود: هفته دفاع مقدس یادآور عزیزانی است که در راه اعتلای این نظام و انقلاب جان شیرینشان را در طبق اخلاص گذاشتند و چه عاشقانه پرواز کردند و به دیدار حق شتافتند.

حجازی بیان کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و ادامه راه دهیم، راهی که سرانجامش سعادت است و در زیر سایه ولایت باشد.

در این مراسم معنوی علی‌اصغر نورایی‌اصل فرمانده سپاه گچساران نیز با بیان اینکه امروز استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازی‌های رزمندگان و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا به وجود آمده است، اظهار داشت: باید پاسدار خون شهدا باشیم و انسجام خود را در راه رسیدن به اهداف بلند انقلاب بیشتر کنیم.

وی با یادآوری این نکته که شهرستان گچساران معبر شهدا و رزمندگان بوده است خاطرنشان کرد: گچساران با تقدیم بیش از 360 شهید، نقش خود را در خلق ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی کشور نشان داده است.

ارسال نظرات