فیلم تحسین شده بوسان کره و هندوستان:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فیلم سینمایی«ممیرو»به نویسندگی و کارگردانی سید هادی محقق در سینمای دهدشت به روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۱۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

سید ایرج کاظمی‌جو در گفتگو با بسیج اظهار داشت: فیلم سینمایی «ممیرو »اثر فاخر کارگردان و نویسنده دهدشتی که در جشنواره‌های مختلف خوش درخشیده است روی پرده سینمای دهدشت می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: این فیلم در سانس‌های هشت و 22 شب سینمای دهدشت پذیرای علاقمندان است.

وی با اشاره به موفقیت‌های فیلم «ممیرو» یادآور شد: ممیرو تاکنون موفق به کسب جوایز و رتبه‌های برتر در جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی،جشنواره فیلم هندوستان و جشنواره فیلم فجر شده است.

کاظمی‌جو تصریح کرد: ممیرو داستان تنهایی«ایاز » پیرمرد واخورده‌ای از زندگی پرمشقت خود را روایت می‌کند که پس از اتفاقی مهیب در زندگی با نوه خود روزگار می‌گذراند و خود را مسبب همه رویدادها می‌داند.

وی مسؤول افزود: این فیلم داستان زندگی انسانی را روایت می‌کند که در طول زندگی بازخورد اعمال خود را پس می‌دهد و دارای مضمون اخلاقی است.

این مسؤول در باین وجه تسمیه ممیرو گفت: ممیرو در گویش لری به معنای نامیرا است به این معنی که قرار نیست شخصیت اول فیلم بمیرد.

یدالله شادمانی تنها بازیگر حرفه‌ای «ممیرو » است که کاراکتر اصلی را ایفا کرده و در کنارش میثم فرهمند بازیگر«تنهای تنهای تنها»،مهیار آب روان و فاطمه بهادر هم نقش ایفا کردند.

ارسال نظرات